Jasjes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Biskwie

Jasjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-10 11:18

Voor de ruiters/amazones die veel op dezelfde dag springen en dressuren ben ik benieuwd hoe zij dat met hun jasjes doen.

Spring je met je langere dressuurjasje?

Dressuur je met je kortere springjasje?

Wissel je tussendoor van jasje?

Waarom kies je hiervoor en wat zijn voor en nadelen hiervan?

mistid

Re: Jasjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 11:20

Ik dressuur&spring eigenlijk nooit meer op wedstrijd, maar vroeger wisselde ik. Ik sprong met trui en dressuurde met jasje, en ik mocht van mijn moeder niet springen met jasje, maar ik wilde zelf niet dressuren met trui. Mijn zusje wisselt ook, dressuur jasje, springen trui (die wil zelf geen jasje aan met springen).
Momenteel heb ik niet echt een dressuurjasje, maar ik zou zo tussen mijn jasjes wisselen op concours omdat ik helemaal gek van mijn 2 bruinen ben

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 11:26

Ligt eraan waar ik zin in heb. Ik heb een korter grijs jasje (maar die vind ik ook prima voor de dressuur) en een langere bruine (die ik ook prima vind voor het springen).
Ligt eraan met welke laarzen ik wil dressuren. Met bruin moet het bruine jasje erbij, met zwart moet het grijze jasje erbij.
Maar meestal kies ik gewoon voor 1 kleur waar ik dan beide mee rij.

Wisselen tussendoor vind ik iig niet zo'n probleem. Ik moet mijn paard ook een ander zadel/dekje/bescherming/hoofdstel/etc omdoen, dan kan ik me ook wel even omkleden.

Rajaniii

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 14:56

ik spring en dressuur met hetzelfde jasje, maar ben nu uitgegroeid dus ga nu opzoek naar spring en dressuur jasje. aangezien ik met mn pony nu zsm M2 wil starten en met mijn paard L wil gaan springen is het toch mooier ook voor de toekomst om voor beide aparte jasjes te hebben. :)