Springen en dressuur met hetzelfde jasje. Ik ga echt geen 2 verschillende jasjes kopen, besteed het geld liever ergens anders aan. Met mijn jasje wil dit trouwens prima. Niet te lang, niet te kort.
ik spring met mijn dressuur jasje die is iets langer dan een spring jasje, maar het stoort absoluut niet. wel draag ik met springen geen plastron onder het jasje. dat vind ik dan weer niet mooi
shabbay
Geplaatst: 11-12-10 15:40
Ik heb gewoon meerdere jasjes. Want springen doe ik in bruin tuig en dressuur in zwart tuig. Bij zwart tuig staat de andere jas mooier.
Ik wissel dus van jas, kleine moeite
Nadelen aan twee jasjes? Uhm eigenlijk geen, voor mij niet tenminste, tenzij je het wisselen vervelend vind. Voordelen? een jas dat past bij de discipline!
Daar heb ik eerlijk waar nooit over nagedacht... rijdt nu alleen nog studentenwedstrijden, daar maakt het sowieso niet uit, maar vroeger toen ik nog wel officieel startte maakte dat echt niets uit...
Ik heb maar een jasje. Paard gaat er niet beter van lopen als ik een ander jasje aan doe. En ik kan mijn centen wel ergens anders aan besteden als aan 2 jasjes.
Ja, een dressuurjas is langer en heeft maar 1 split. Een springjas is kort en heeft een dubbele split. Ik heb zelf wel meedere jasjes maar geen speciaal dressuur of springjasje. Vind korte jasje zowieso mooier, voor springen en dressuur.