Eleonoor schreef:Vippie, oogkleppen voornamelijk maar op blijven houden. Hoe weet jij nou hoe alle paarden van jullie stamboek hierop reageren??? En dat jij er al twee hebt omdat er een niet werkt is al absurt! Virbac zei toch dat ze absoluut altijd werken???? Bewijs heb jij nu al geleverd, plus dat je nu een dubbel risico loopt. Hindert niet hoor, toch jou paard en jij voelt het zelf niet..... best
HALLOO MIJN PONY WAS AL 2XGECHIPT TOEN IK HAAR KOCHT. Dit heb ik geloof ik al 1000x uitgelegd hier op bokt. Wat moet ik dan chip eruit laten snijden? Ze heeft er geen last van dus waarom zou ik (ze is kerngezond op alle fronten).
Vergeet niet de eerste chip was 5 jaar geleden toen die dingen net uit waren, ze dachten dattie eruit was en vorig jaar pas deed hij het weer. Ik weet niet of de eerste bij Vibrac vandaan komt.
Dus tsja ik loop misschien dubbel risico (geen idee waarmee maargoed) dus als je een oplossing hebt om dat ene mini-chipje te verwijderen be my guest! Veroordelen is makkelijk, met een oplossing komen blijkbaar stukken moeiliker.
Maar bedenk wel dat we onze paarden halfjaarlijks inspuiten of volstoppen met niet lichaamseigen stoffen of materialen (entingen, KI-inseminatie, hoefijzers en nagels) of pezen doorsnijden om maar te kunnen blijven rijden, dus ik zie nog steeds het probleem van die chip niet. Idd dan maar oogkleppen
, ik heb er geen last van hoor.
En die laatste zin van je: GGAAAPPPPP....
echt wat een inzicht! Wat een beoordelingsvermogen hoe iemand met zijn paard omgaat terwijl je hem/haar niet kent, echt klasse!
En wat het stamboek betreft die honderden paarden per jaar chippen, denk je dat ze dat echt hadden doorgezet als er major problemen waren ontstaan met de chips? Destijds was het nog niet verplicht dus ze hadden er zo mee kunnen stoppen.
Maargoed nu zal ik wel weer de enige boosdoener zijn in Nl die een paard heeft gekocht wat ook nog eens 2x gechipt is: foei, hup achter de tralies ~~}> .
Dat iemand zijn paard niet wenst te chippen zal ik me niet druk om maken, mag iedereen voor zich weten. Maar ik vraag me af waarom telkens dezelfde mensen MIJ aanvallen omdat ik een paard heb wat wel gechipt is en kern gezond is????? Ik mag toch wel zeggen wat mijn ervaring is? Hellaas voor jullie positief dus.
Blech.......