Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) maar de naad zit aan de binnenkant en is dus tijdens het dragen onzichtbaar. Zo op het eerste oog zie je er niets van, en ik heb geen last meer van de BP met rijden.

) en heb eentje van harry's horse. Eentje met blokjes. Heb hem net even aangehad toen ik de paarden ging voeren en werd nergens gehinderd. Ik was ook eerst niet zo voor BP, maar nu ik mijn jong paard binnekort ga rijden is het misschien wel veiliger met
dat het nu spring- of dressuurzadel is. Voor de moment doe ik het hem niet meer aan ( alleen ng tijdens het springen) omdat ie een beetje veel versleten, maar de rest zit het als een "zetel" PintoNatal schreef:Hallo,
ik heb gezocht of ik al iets erover kon vinden maar zo snel niet.
Sorry als er wel een topic al voor is. (edit: na verder zoeken wel maar niet over het feit met het lang en dressuurzadel)
Ik moet van mijn moeder een body protector aanschaffen voor mijn jonge paard te rijden.
Zelf zit ik hier eigenlijk niet zo op te wachten want ik vind t voor geen vijf cent zitten en daarbij nog eens dat hij achter te lang is en dus met mijn dressuur zadel helemaal niet lekker zit (Albion zadel).
Bij deze was dus mijn vraag wat voor body protector hebben jullie goede ervaringen mee qua pasvorm en ook met het rijden van een (Albion) dressuurzadel?
En hoe zit het met die zelf opblaasbare protectors als je van je paard afvalt? Zijn die goed, zitten die lekker?