en waarom ga je voor dit merk?
en wat koop je dan van het merk?
en welke merk vind jij echt het fijnst/mooist?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Voor de rest kijk ik naar de prijs en de kwaliteit, en wat ik ermee wil, wat mijn ervaring met dat merk in het verleden is ed. Zo heb ik hoofdstellen van pagony, kieffer, dobert en hulsebos gehad. En steekt die laatste er echt met kop en schouders bovenuit. Mocht ik een nieuw hoofdstel nodig hebben, zou ik dus weer voor een hulsebos gaan. Hetzelfde geldt bijv voor een halster, ik heb een Anky halster gekocht omdat die paars was
Maar de kwaliteit bevalt zo goed, dat ik zeker weer voor een halster van dat merk zou gaan. Etc.
Nadine___ schreef:Ik kijk niet persee naar merken, maar heb wel m'n voorkeuren.
Harry horse vind ik een fijn merk, maar niet voor broeken. Dan vind ik het weer onprettig zitten.
Van broek heb ik altijd een model van eurostar die ik het allerbeste vind zitten, gaan ook superlang mee en ben dus echt tevreden. Ik heb een jas van Kingsland waar ik heel erg blij mee ben, die gaat nooit meer de deur uit.
Voor het paard verschilt het eigenlijk. Vind de dekjes van eurostar heel erg fijn, kwa dikte en stevigheid. Al zijn andere dekjes ook gewoon wel goed te doen.

verder koop ik weinig in een ruitersportwinkel. meeste gaat sowieso online...
gemak dient de mens