[EG]van 'De Klumpert's Hilke',Nashville(Coco),Salomon(Amor)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Rietjee100

[EG]van 'De Klumpert's Hilke',Nashville(Coco),Salomon(Amor)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-10 16:34

Heey allemaal,
Ik ben Rianne & ben 18 jaar (voor degene die dat interesseert):P
Ik ben uuhm zins een maand op 3 een eigen pony,na altijd paarden verzorgd en bereden te hebben, heb ik een pony over kunnen kopen van de stal waar ik nu 3 jaar werk en reed en nu dus mn pony gestald heb.
Ik heb buiten om mijn eigen pony nu nog 2 echte super paardjes verzorgd en gereden.
Nu zoek ik eigenlijk oude foto's van vorige eigenaren, en misschien wat meer informatie over de paarden.
Mijn pony:
De Klumpert's Hilke (Dolce)
Merrie
Welsh pony
1.55 +/-
Vader: Leuns veld's elegant
Moeder: Moonlight
19 Juli 1995.
Foto's
Afbeelding
Afbeelding

De tweede waar ik naar zoek is:
Nashville (Coco)
Ruin
NRPS
1.56 +/-
Vader: Neron
Moeder: Weet ik niet
Geboorte datum weet ik ook niet precies, maar wat ik wel weet is: dat hij samen met zijn half zus kwam met dezelfde vader en tweespan met haar liep en zij is nu bijna 18 jaar.
Foto's:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En tot slot het paardje waar ik echt heel veel om gaf en nogsteeds heel erg mis:
Salomon (Amor/ Elvis)
Ruin
KWPN
1.73 +/-
Vader: Weet ik niet
Moeder: Weet ik niet
Hij is nu bijna een jaar of 12.
Ik weet wel dat hij half fries, half KWPN is. En M2 Dressuur gestart was, hij heeft maar een jaar bij ons gestaan, nu is hij verkocht naar Limburg.
Foto's:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zo dat was het, Ik hoop echt dat er iemand is die een van deze paarden herkend en nog oude foto's heeft en me er nog wat over kan vertellen.
Groetjes!
Laatst bijgewerkt door Revanches op 31-12-10 17:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast conform regels

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 13:53

Nashville (Coco) ... weet niet of het deze pony is (jouw foto's zijn allemaal van de linkerzijde en op de site zijn ze allemaal van de rechterzijde!) maar hier wordt over een Coco en Chanel (merrie) gesproken ... beide vos-bont ... gekocht voorjaar 2009: Ponyhof Aagtekerke: http://www.ponyhof.nl/paarden_ponys.htm
Coco:
Afbeelding
Chanel:
Afbeelding

Salomon ... De 'S' jaargang van KWPN is van 1999, dus als Salomon zijn KWPN geregistreerde naam is dan is hij nu 11 jaar.
Wat een mooi paard! En een aparte kleur!! ... lijkt meer op een valk kleuring.

Rietjee100

Re: Foto´s gezocht van 'De Klumpert's Hilke'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-10 13:58

Bedankt voor je reactie en de moeite! Hihi maar die foto's van Coco & Chanel die ken ik al :P
Want daar werk ik ook, maar ik zoek eigenlijk de vorige eigenaars, want die 2 zijn in 2009 op het ponyhof gekomen maar ik wil gewoon wat meer over Coco, Elvis & Dolce weten :) van de tijd voordat ze op 't ponyhof stonden.

Espoir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 15:33

Amon is geen M2 geweest. Hij is met mij L2 geweest en had de punten voor het M1. Ben benieuwd wie die info de wereld in heeft geholpen, want dat is écht niet waar. Ik ben ook benieuwd waar hij nu staat! Ik had hem nog eens mogen komen rijden bij ponyhof maar toen was hij ineens weg. Jammer! Hij is nu trouwens 11 jaar en wordt volgend jaar 12. Denk niet dat er iemand hier op bokt hem kent eigenlijk.

Wat had hij daar trouwens lange manen! :oo En een smallere kont! Jammer, ik zal eens kijken of ik nog foto's van hem heb.

Espoir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 16:00

Hierbij een aantal foto's. Commentaar hoef ik er uiteraard niet op, want daar heb ik niks aan haha. Ik reed hem trouwens wel altijd met meer lengte in zijn hals, dat was de kunst. Andere die erop reden, hadden vaak zn kin op zn borst, leek me nou niet echt de bedoeling.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nog een filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=Hjz9GfSY1Ik

Ik heb nog een leuke foto van een wedstrijd maar die staat niet op deze laptop!

Rietjee100

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-10 18:21

Ja manen worden niet zo vaak getrokken bij ons op stal en ik heb het wel een keer gedaan, maar toen hij was verkocht en nog een zomer op de manege stond heb ik het maar niet meer gedaan.
Owja en dat M2 heb ik idd ook maar van horen zeggen, maar dat was zo op de site gezet en ik denk dat ze het verkeerd verstaan hebben :P
Owja en hij was idd aan het eind van de zomer wat mager en ja ik heb hem ook niet veel dikker meer gekregen... Nu istie ook echt niet dik, nog dunner zelfs!

lauraP

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 12:51

heey rianne.
Dolce heeft toch ook dubbelspan gelopen met Gabbana? Zijn daar geen foto's van? Misschien dat mensen ze dan zo herkennen?
Leuk dat je naar hun oude eigenaars op zoek gaat. ;)
Groetjes,

dsw

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 11:23

Hey

Ik heb een aantal jaar voor Handelsstal Ber Willemse in brabant gewerkt. Dus ook een aantal jaar met Nashvile en Folatre H. Zou je me eens toe willen voegen of een mailtje willen sturen:) ik heb nog best veel foto's etc. Ik heb geen idee waar ze nu zijn.
Groetjes
deborah_vdvaart@msn.com

Rietjee100

Re: [EG]van 'De Klumpert's Hilke',Nashville(Coco),Salomon(Amor)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-11 11:32

heey deborah! bedankt voor je reactie!
Ik heb je toegevoegd ik ben benieuwd!

Rianne101

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 18:09

Ik heb misschien nog wel wat foto's van Dolce en Gabbana, van een paar jaar geleden, in de hoop dat de oude eigenaar er dan misschien op reageerd, of iemand die ze nog van toen kent??

Via deze link kom je bij de foto's van de twee dames.
http://www.mijnalbum.nl/Album=CWBWR76D

Hier heb ik trouwens ook nog wat foto's, van Coco & Chanel, voor de kar.
de link: http://www.mijnalbum.nl/Album=XWQDU7WQ

Ben benieuwd!