Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
brietje schreef:Ze staat nu ruim drie maand bij de nieuwe stal. Ze heeft een soort inloopstal en naast haar lopen 2 b ponies en 3 shetlanders. Het zijn allemaal ruintjes en merries. Heb al vanalles geprobeerd maar ze blijft trappen bijten enz. Ik hoorde van me hoefsmid dat dekken misschien een optie is voor haar gedrag ?
Groetjes
stalone2 schreef:Haha ik heb zojuist eenzelfde topic geopend, dus ik ga meelezen.
Ik kom zelf ook niet verder dan het paard alleen zetten. Bij mij is een stroomtouwtje ertussen wel genoeg- tot nu toe-. Maar van alleen staan ben ik ook iet echt kapot.
Maar ja, andere paarden verwonden is ook geen optie. Mijn paard is laat gecastreerd en denkt dattie hengst is. Hij is in het wild geboren en daar lopen de hengsten ook alleen. Misschien is hij het nog gewend van vroeger.
Bij de vorige eigenaar liep hij met 2 merries, du had hij zijn eigen 'kudde'.
Op zich vertoont hij denk ik wel natuurlijk gedrag, alleen hebben de andre paarden er wel last van.
stalone2 schreef:Haha ik heb zojuist eenzelfde topic geopend, dus ik ga meelezen.
Ik kom zelf ook niet verder dan het paard alleen zetten. Bij mij is een stroomtouwtje ertussen wel genoeg- tot nu toe-. Maar van alleen staan ben ik ook iet echt kapot.
Maar ja, andere paarden verwonden is ook geen optie. Mijn paard is laat gecastreerd en denkt dattie hengst is. Hij is in het wild geboren en daar lopen de hengsten ook alleen. Misschien is hij het nog gewend van vroeger.
Bij de vorige eigenaar liep hij met 2 merries, du had hij zijn eigen 'kudde'.
Op zich vertoont hij denk ik wel natuurlijk gedrag, alleen hebben de andre paarden er wel last van.
dat gaan we proberen.