Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Patsy schreef:Ik heb eindelijk mijn startkaart gekregen. Omdat ik een ruiterbewijs heb was ik al lid van de KNHS (recreatievereniging). Nu ben ik dus ook lid van de wedstrijdvereniging. Vraagje: Krijg je Paard&Sport automatisch toegestuurd of moet je daarvoor ook weer ergens lid worden (en dokken neem ik aan).
Cinzano schreef:He Patsy, mag ik vragen wat het jou gekost heeft (die startkaart), moest je de volle mep betalen, of de helft omdat je pas halverwege het jaar instapt??
Vippie"]
[quote="Patsy schreef:Ik heb eindelijk mijn startkaart gekregen. Omdat ik een ruiterbewijs heb was ik al lid van de KNHS (recreatievereniging). Nu ben ik dus ook lid van de wedstrijdvereniging. Vraagje: Krijg je Paard&Sport automatisch toegestuurd of moet je daarvoor ook weer ergens lid worden (en dokken neem ik aan).
Cinzano"]
[quote="Vippie schreef:Ben je ook lid geworden van Nootdorp,
Citaat:Startcoupons 2003 11.50€ (is het dus zo dat als ik in november nieuwe startcoupons aanvraag en er dan dit jaar nog maar een paar van gebruik dat ik voor 2004 weer nieuwe moet aanvragen of kan je de oude nog opmaken?, anders zouden dat wel hele dure wedstrijden worden ...)
carola schreef:Die krijg je automatisch, en om de 2 weken. Maar startlijsten kun je ook op internet vinden hoor: www.startlijsten.nl
napoleon"]
[quote="carola schreef:Die krijg je automatisch, en om de 2 weken. Maar startlijsten kun je ook op internet vinden hoor: www.startlijsten.nl
napoleon"]
[quote="Vippie schreef:Misschien ff wat eerder aan de bel trekken bij je rijvereniging?