Ik zit bij hypozorg en betaal 31 euro p maand. Ik weet (uit ervaring ) dat homeopatische medicatie niet vergoed wordt en acupunctuur ook niet. Net als wormenkuren en vaccinatie maar dat is redelijk normaal. Verder hebben ze tot nu toe alles vergoed. (en dat is best wel heel veel geweest ). Ze zijn erg vriendelijk geweest aan de telefoon en krijg het geld best snel gestort. Ben er dus goed over te spreken
eline_di
Geplaatst: 05-12-10 16:42
Heb je ook een bedrag eigen risico? En wat valt, naast medische behandelingen, binnen jouw verzekering?
ik heb geen eigen risico. Ik betaal 20% zelf, zij de rest. Als ik het goed herriner tot een maximum van 2500 euro. Dat maximum kan je zelf bepalen. Hoe hoger hoe duurder je maandbedrag. Verder is het al weer even geleden dat ik m afsloot hoor dus dan moet ik in de polisvoorwaarden kijken. Mijn bezoeken aan Eric Laarakker sponsoren ze iig, dus daar ben ik allang blij mee.
Ik heb mijn paard verzekerd bij mijn eigen spaarrekening
Als je wil weten wat verzekeren kost moet je de zoekfunctie maar eens gebruiken, er staat heel veel informatie op Bokt en nog veel meer op de sites van de verzekeraars.
ik heb mijn paarden verzekerd bij de friese onderlinge. een paard is beperkt verzekerd tegen ongeval, dood etc en de ander uitgebreid. daar zit dan ook medische kosten bij tot een klein bedrag. ik betaal voor beide paarden samen 100 per half jaar.
Alldressage
Geplaatst: 06-12-10 13:09
Ik zit bij Equine Risk paardenverzekeringen. Ik heb bij dood en ongeschiktheid 100% uitkering en betaal 20% eigen risico op de ziektekostennota's. ik heb mijn paard voor € 4.500,00 verzekerd op een uitgebreide verzekering met een aanvullende ziektekosten verzekering. Ik heb dan alles verzekerd van dood tot ongeschiktheid en ook nog alle dierenartskosten. ik betaal een kleine 50 euro per maand. Ik heb bijna alle verzekeringen naast elkaar gelegd en deze kwam als best getest uit de bus.. ook volgens het BIT. Ik heb best al wat geclaimd en alles is netjes uitbetaald en snel. De site is ook erg duidelijk zonder kleine lettertjes www.uwpaardverzekeren.nl