[EG] Shetlander vos merrie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sophiesoley

[EG] Shetlander vos merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-10 22:03

Hallo,
ik ben op zoek naar informatie over het verleden van onze shetlander roos

Haar naam is Rosalinda/Rosalinde, het is een merrie tussen de 15 en 25 jaar (preciese leeftijd onbekend)
ze is 86 centimeter hoog en voskleurig. ze heeft geen papieren.
Kenmerkend aan roos is haar meelsnuit, haar dikke buik en twee witte vlekjes op haar rug (onder de schoft, aan beide kanten op dezelfde plaats).

We hebben haar in 2007 gekocht, bij een handelaar. ze was toen drachtig en moest in april 2008 veulenen (een doodgeboren merrieveulen helaas (ookvos kleurig)
ze was in het begin ook erg schrikachtig, ze was vooral bang van grote/lange mensen.

Foto's:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Kent iemand roosje?

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 13:20

is het een normaal gebouwde pony of neigt ze iets naar dwerggroei?
ik vraag het niet om je pony te beledigen, kan het gewoon niet goed zien vanaf de foto's
en er was op bokt iemand die had een voskleurige shetmerrie ik weet niet meer of die pony nou dwerggroei had maar er was wel zoiets mee
en ze had die pony verkocht en daarna is ze doorverkocht en is ze haar uit het oog verloren
nou staat me er iets van bij dat die pony ook roosje heette of iets in die richting.
ik kan niet meer vinden welke bokker het was en misschien zit ik er ook wel naast maar ik typ het toch voor de zekerheid maar even.

sophiesoley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-10 18:31

Marigold schreef:
is het een normaal gebouwde pony of neigt ze iets naar dwerggroei?
ik vraag het niet om je pony te beledigen, kan het gewoon niet goed zien vanaf de foto's
en er was op bokt iemand die had een voskleurige shetmerrie ik weet niet meer of die pony nou dwerggroei had maar er was wel zoiets mee
en ze had die pony verkocht en daarna is ze doorverkocht en is ze haar uit het oog verloren
nou staat me er iets van bij dat die pony ook roosje heette of iets in die richting.
ik kan niet meer vinden welke bokker het was en misschien zit ik er ook wel naast maar ik typ het toch voor de zekerheid maar even.

Het is een redelijk normaal gebouwde pony, ze is bijna 90 cm, dus een dwergje is het niet ;)