weten jullie dat misschien? en wie van jullie doen dit ook?
Groetjes,
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

HorseTopShop schreef:Als je op een manege rijd, moet je het even bij de manege navragen. Bij de 1 mag je wel met thermolaarzen rijden en bij de ander niet.
chelleeee schreef:ik heb goedkope thermolaarzen geloof van harry horse en daar blijf ik telkens vast hangen achter de beugels daar moet je dus goed op leten welke je koop dat je dat niet hebt want het is echt gevaarlijk als een paard op hol slaat dan heb je een probleem want je zit vast
ik heb nu thermolaarzen een dressuur model die zijn echt goed maar ja kosten ook 70 euro

Mascha1234 schreef:Rijden met thermolaarzen zou niet mijn keuze zijn.
Ik gebruik ze om mijn voeten warm te houden op stal maar met rijden trek ik toch echt mijn gewone laarzen aan, om daarna meteen weer mn koude voetjes te warmen in de thermolaarzen
tijgerr91 schreef:Ik heb zelf deze bij huppa gekocht!! mooi smal en die passen goed in mijn beugels!
http://www.returntosender.nl/nl/collect ... l/sjaal/82
chelleeee schreef:ik heb goedkope thermolaarzen geloof van harry horse en daar blijf ik telkens vast hangen achter de beugels daar moet je dus goed op leten welke je koop dat je dat niet hebt want het is echt gevaarlijk als een paard op hol slaat dan heb je een probleem want je zit vast
ik heb nu thermolaarzen een dressuur model die zijn echt goed maar ja kosten ook 70 euro