Voorhoofd likken

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lins_Vetra

Voorhoofd likken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-10 14:02

Mijn paard krijgt het altijd voorelkaar dat hij wordt gelikt op zijn voorhoofd door een ander paard. Maakt niet uit of het andere paard onderdanig of dominant t.o.v. mijn paard staat.

Tijdens het poetsen vindt hij het ook heerlijk om door mij te worden gekriebeld tussen z'n oren en op z'n voorhoofd. De lichaamstaal is dat precies hetzelfde als wanneer de paarden het doen: Hoofd laag en totale ontspanning.

Ik ben benieuwd of dit iets "betekent" of dat hij het gewoon lekker vindt. En hoe krijgt hij het voorelkaar dat (bijna) élk paard dat doet?

Deborah__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 19:52

mij paardje vind dat ook heerlijk,ze vind zowiezo alles wel lekker als ik maar
aandacht geef :D , maar bij mij op stal werd er gezegt dat dat het verkennen is als paarden
dat bij elkaar doen en aangezien ik der pas heb, heb ik dat maar aangenomen
maar zelf zou ik het eigenlijk niet weten , gelikt worden gebeurd bij haar niet door andere paarden!
hoop dat iemand je een antwoord kan geven met 100% zekerheid!

Lins_Vetra

Re: Voorhoofd likken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-10 10:09

thanks voor je reactie!

Geen andere ervaringen van bokkers hiermee begrijp ik?

Dan houd ik 't er maar op dat 'ie fluistert in hun oren; "hey hot-stuff, lik eens aan m'n voorhoofd :9 "

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 10:11

Hihi die van mij doet het ook. Hij probeert het bij iedereen af te dwingen, maar vaak snappen de andere paarden het niet. Hij kan er wel intens van genieten als er een ander paard bezig is met zijn voorhoofd likken :+

Lins_Vetra

Re: Voorhoofd likken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-10 11:57

_O- Ja, die van mij geniet er ook zo van. Oogjes dicht, hoofd laag, pielemouse eruit en genieten maar.
Schattig om te zien hoor, maar het lijkt me zo koud, een nat voorhoofd met deze kou :(:)