[PG]Beauty,A-pony, bruin, witte aftekeningen, zwarte manen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[PG]Beauty,A-pony, bruin, witte aftekeningen, zwarte manen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 19:25

Ik heb een tijdje een A pony gehad genaamd Beauty. Ze liep voor de kar bij mij. Ze is echt zo ontzettend braaf. Verkeersmak etc. Kan ook prima op gereden worden. Ze is toen verkocht aan mensen in Den Bommel die handelen in paarden (bleek achteraf).
Hier de info op een rijtje:

Naam: Beauty (staat ook in paspoort)
Pony: A (rond de 1,13)
Kleur: Bruin met zwarte manen en staart
Aftekeningen: Zie foto: 2 witte achtervoetjes, witte onderbroken bles. Hoefjes vanachter zijn ook helemaal wit/rose.
Leeftijd: tussen de 10 en 12 jaar.

Afbeelding

Afbeelding

http://imageshack.us/photo/my-images/10/beautyligt.jpg/ http://img10.imageshack.us/img10/6466/beautyligt.jpg
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 28-08-12 21:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Openingspost op verzoek van TS aangepast.

renske_13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 23:32

Wanneer is ze verkocht? :)

Anoniem

Re: Beauty,A-pony, bruin, witte aftekeningen, zwarte manen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 17:21

Moet ik even goed denken hoor......ik denk zo 3 jaar geleden. ongeveer :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 00:34

Niemand?? /3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 23:05

Even een schopje, ik zoek Beauty nog steeds.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 20:37

Ik heb het zoeken naar Beauty opgegeven. -O-

_Tess

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 17:33

Helmoni schreef:
Ik heb een tijdje een A pony gehad genaamd Beauty. Ze liep voor de kar bij mij. Ze is echt zo ontzettend braaf. Verkeersmak etc.
Ze zou nu ongeveer 6 of 7 jaar zijn. (denk ik). Kan ook prima op gereden worden. Ze is toen verkocht aan mensen in Den Bommel die handelen in paarden (bleek achteraf).
Hier de info op een rijtje:

Naam: Beauty (staat ook in paspoort)
Pony: A (rond de 1,13)
Kleur: Bruin met zwarte manen en staart
Aftekeningen: Zie foto: 2 witte achtervoetjes en een apart blesje. Hoefjes vanachter zijn ook helemaal wit/rose zonder streepjes erin.
Leeftijd: +- 6 a 7 jaar

Idd,
ik ben ook bij een pony wezen kijken van hun..
Ze zijden dat ze niet handelde en nu staan er weer 5 anderen paarden van op :roll:

Sorry veelsuc6!

Anoniem

Re: [PG]Beauty,A-pony, bruin, witte aftekeningen, zwarte manen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 13:11

Ja dat jongetje van hun moet die paarden altijd rijden voor de foto's. En de pony's hebben altijd dezelfde peesjes om. Ze hebben ook enorm lopen afdingen bij Beauty. Ze hebben haar toen voor 300 meegenomen en later voor 1400 verkocht. Bij verkoop gebruiken ze hun zoontje. Want de pony is zogenaamd voor hem. 2 dagen later zag ik Beauty op MP staan. Maar ze wilden haar niet aan mij terugverkopen en ze hebben me ook niet verteld waar ze naartoe verkocht is (ok, dat is hun recht om dat niet te vertellen). Maar had het graag geweten omdat ik dus nu niet weet of ze in goede handen is........maar ben al zo lng opzoek naar haar en nooit gevonden dat ik het opgeef....

_Tess

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 17:15

Helmoni schreef:
Ja dat jongetje van hun moet die paarden altijd rijden voor de foto's. En de pony's hebben altijd dezelfde peesjes om. Ze hebben ook enorm lopen afdingen bij Beauty. Ze hebben haar toen voor 300 meegenomen en later voor 1400 verkocht. Bij verkoop gebruiken ze hun zoontje. Want de pony is zogenaamd voor hem. 2 dagen later zag ik Beauty op MP staan. Maar ze wilden haar niet aan mij terugverkopen en ze hebben me ook niet verteld waar ze naartoe verkocht is (ok, dat is hun recht om dat niet te vertellen). Maar had het graag geweten omdat ik dus nu niet weet of ze in goede handen is........maar ben al zo lng opzoek naar haar en nooit gevonden dat ik het opgeef....

Ja idd!!!!!
Dat was bij mij percies het zelfde!!
http://dieren.marktplaats.nl/pony-s/501793225-hele-brave-en-leuke-b-kinderpony.html?return=eJw1jttuhCAQht9lE71TTqItxjRrtu%2FQW1bZxShCZMwemr57h2abkMz3zfwwaMXU96RoG5VgXB2i0dtgWwsQFCGzD2Ytnd5mCIvWEMt1IeNkNrMWeMCbs7EejQS%2FPopI4mD9Baz3VzDFufjrsoI1DrOAxBtHhoo1pQW3fNyXjuVj7MBn4sgy0YcdgSIsaEfxLhNyRLyCOE6IKRb%2BY4DwnFD7eBnjawqvqUuxdXdmm4YUvqctQja0SvZIz3LJKoE239DSb5F9TGt4HsLe0Tz4CIMfTScFrT%2B%2Fcn3LZM%2Ff6kyeECiWjtWcHdqfX8DAYqU%3D&df=1&fta=eNpVUstu2zAQ%2FBWDB7e9BHyK4go%2BNGgPAYpeUhQFgsDgMxEiW4JFJ0oD%2F3uXVHrIbTA7S87OrgUNbzO0QM6nYf9sh5l0MzDJgCzDjm3DvMsjsG46A%2B0GBsKobuAgme5CD900FTrD337q5hRmZDIyhwmO50M89b4bFmBCaSq74RUkV0yK7ukFpvH42o1zD3w7Tecd3U7jnP0Y4k4J2nz%2Fs7Uvd7xt7u%2Fo%2FY41nBVXEshkHyLpejQ0gwDSh2qXNwYIi5YxLe3CotLRiYigTUqksJRSkMFV4JJqCqCOisJoIwRTpStILVIBCefnCERSnLEFe50OziBjotNWVGB9ZAXY1ntdAUuuPGgMjuDLy86khKVgY9CplnSrZVOYlrauLUyTmGirZx8FLYwMupGoia1nvn4qjJdlHI7QVWPBMFU8Gy6UQSYkya2URUONsr4uEQPK42TDvB%2Fi8SE%2FluAoFjCsg132JUuMLwAvEQKxL6SzwOANl9I2COtlYOHmG1njRrogBeSHdXGon2D91j%2BOKT%2BO40OOlcPjubb%2BKR7DT3tYKfNRtin7%2FzT%2Ft%2Fk151Pvzjn%2Bep1WPe6TrFZvx1O%2BOYa4kNWmpAU0QH7b4VwGePdM1wtZj%2BWyuqiS6vWjjqPwunrYfGZXTB82ecwbdsX14Qs2Xy5rIM%2BlicLb5fIPCefyDQ%3D%3D&fta_ind=24&fs=1
sorry voor de lange link maar zijn dit de mensen?
(weet niet of ik dit hier mag neer zetten??)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 19:30

KLopt Roozz dat zijn ze!

_Tess

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 11:29

Oo dat zijn echt vage mensen :') _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 20:47

Klopt ja, toen dat jongetje Beauty ging proberen rijden bij mij in de bak, stond ik ook in de bak en zij die vrouw ineens tegen mij: ja ga jij eens de bak uit, ik wil even alleen met mijn zoon zijn :S En die pa begon over de wei dat er jocobskruiskruid in stond etc. Nah als je het verschil niet kunt zien tussen paardenbloemen en JKK.... :P Anyway, heb Beauty helaas toch aan hun moeten verkopen van mijn ouders...*zucht*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 01:59

toch ook nog even up!!

MaureentjeH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 22:00

Heb je nog een foto?
Kan deze foto niet meer zien namelijk..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 22:12

Helaas is die foto verloren gegaan toen mijn laptop crashete. Weet u misschien meer over Beauty?

MaureentjeH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 22:57

Oh okee jammer,
Nee, eigenlijk niet want misschien is het ook de pony waar ik naar op zoek ben, dus vandaar.. ;)
De beschrijving over hoe ze eruit zag klopte namelijk..

MaureentjeH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 23:01

Waar had u haar gekocht? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 23:30

Bij Handelsstal van Iwaarden in yerseke hier in Zeeland. Daarna is ze verkocht van mij naar die vrouw in Den Bommel en vanaf daar weet ik het niet meer helaas.

MaureentjeH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 00:00

Dan is het zeer waarschijnlijk de pony waar ik ook naar op zoek ben!
Het was mijn verzorgpony samen met haar moeder,
Ze is toen verkocht om dat ze voor kleine kinderen niet geschikt was om op te rijden,
Ik was erbij toen ze werd opgehaald door van iwaarden..
Ik zal kijken of ik een foto kan vinden!

Kon op mijn iPad zo snel maar 1 foto vinden, even in likje kreeg hem niet kleiner..
Het is een slechte foto, maar als het ze is herkent u haar misschien wel!
http://i1099.photobucket.com/albums/g40 ... 1346105523
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 28-08-12 12:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 01:00

:oo ze lijkt wel heel erg op haar!!! Heeft de pony op de foto nu van voren ook een wit been of lijkt dat zo? En is deze pony in uw bezit? Ik ga mijn oom vragen of hij de foto van Beauty nog op zijn mobiel heeften anders op zijn computer. Ik MOET die foto van Beauty gewoon hebben. Wat is de leeftijd van de pony op de foto?

Jeetje de gelijkenis is echt wel heel groot!

Ben echt al mijn usb-stickjes aan het nazoeken of ik de foto nog heb. Kan morgenavond pas mijn oom bereiken dus hoop dan de foto te hebben!

de handelsstal zit trouwens in Kruiningen i.p.v. Yerseke. Ligt dicht bij elkaar maar mischien wel belangrijk detail?
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 28-08-12 12:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, je mag maar éénmaal per maand je topic omhoog schoppen.

MaureentjeH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 07:45

Nee, de pony is niet in mijn bezit ;)
Ik verzorgde haar voordat ze naar van Iwaarden ging..
Maar ik heb ook al eens een zoek topic geopend omdat ik graag wil weten hoe het met haar is..
Dus daarom was ik benieuwd of het dezelfde pony is.. :)

MaureentjeH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 07:53

Heb even mijn laptop aangezet, heb honderden foto's van haar, helaas staan de meeste op een oude computer..
Heb wel enkele foto's van haar gevonden.. :)
Als het ze is kunnen we misschien samen de zoektocht voort zetten.. :) Misschien kunt u mij dan wat over haar vertellen hoe het met haar ging toen ze bij u kwam?

Afbeelding

Afbeelding

_Tess

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 08:35

Wat leuk, ik hoop voor jullie dat ze het is! :)
Alhoewel jullie er eigelijk niks aan hebben voor je speurtocht! :')

Succes :D

MaureentjeH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 09:32

Jaa, ik hoop het ook, maar nu heb ik waarschijnlijk toch al wat meer informatie over haar nadat ze bij ons weg is gegaan..:)
Wel jammer dat we verder over nu nog geen info hebben..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 14:25

ZE is het ZE IS HET!!!! ik weet het nu zeker, nu ik haar blesje zie, ze is het gewoon! :D mischien moeten we een nieuw topic starten over haar omdat deze al zo oud is en de foto er niet meer bij staat en ze uiteraard nu al een stukje ouder moet zijn. Hopelijk komen we samen bij haar uit?

Jeejtje wat ben ik blij dat je gereageerd hebt zeg :D ik heb haar bij van Iwaarden gekocht met groene marathonwagen en tuig omdat die bij haar zouden horen?

Ik heb kippevel en staan tranen in mijn ogen, nu ik haar weer op foto zie, echt top!