Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Als er bijv op de heenweg iets mis is gegaan waardoor hij op de terugweg niet meer durfde, moet je hem ervan zien te overtuigen dat dat een eenmalig iets was en dat de trailer heus niet eng is. Als ie jolig overkwam kan t aan jouw houding liggen (lijkt me overigens niet logisch daar hij voorheen dus wel netjes laadde) en moet je daar dus aan gaan werken..
wel handig
e.d. Ben er inmiddels achter gekomen dat het op die manier geen blijvende oplossing is. Paard moet er zelf opgaan, zonder druk van achteren
Zo willen wij dat niet elke keer hebben.
, er zijn DVD's over trailerladen te koop van Parelli en ook de DVD van de Balingehof komt in de buurt. cissy schreef:Uiteindelijk heeft Eddy dit ook niet zelf verzonnen en komt het bij Parelli vandaan, er zijn DVD's over trailerladen te koop van Parelli en ook de DVD van de Balingehof komt in de buurt.
. mijn pony had dit ook loopt er zo op en nu niet meer. ik heb vandaag geoefend wou weer niet komt mijn moeder komt der aan met een emmer met eten schud er mee in de trailer en komt er zo op gerend natuurlijk wel wat laten eten en dan weer opnieuw. na een tijdje ging mijn moeder weg en nu gaat die er weer meteen op