Welke cap?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

parouscha

Welke cap?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-10 09:59

Hallo bokker's,

Ik heb nu momenteel een kieffer cap. Maar deze is nu langzaam aan stuk aan het gaan. En het is ook echt een vreselijk ding.
Je krijgt er echt zo'n mega hoofd van :D

Wil nu een cap hebben waarvan je niet zo'n MEGA hoofd krijgt, je houd het altijd wel wat. Maar als het wat minder kan graag ;)
Nu had ik de harry's horse cappen gezien. Alleen was ik wel benieuwd naar ervaringen van jullie met deze cap's. Er zijn namelijk nog wel wat verschillende soorten cap van hun.

Alvast bedankt!

Daissos4

Re: Welke cap?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 19:40

Harry's horse mistral vind ik zelf erg fijn! :D
Afbeelding
en nee je krijgt er geen mega hoofd van! *D
Afbeelding

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-10 21:24

Ziet er inderdaad uit als een mooie cap!
Zal er eens naar kijken :j

Nicole21

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 19:29

Ik wou zelf ook niet zo'n mega cap (had altijd zo'n verstelbare :P) en wou ook kijken naar zo'n HH.
Alleen ik heb er totaal geen hoofd voor! Haha ja het klinkt raar maar ik heb een 'moeilijk' hoofd.
Je moet natuurlijk ook kijken naar hoe hij verder zit enzo.
Eindelijk had ik de fijne cap een uvex (oke ik moet wel een beetje toegeven dat je hoofd groter lijkt) maar over het algemeen is het een hele fijne cap. Persoonlijk (komt misschien ook omdat hij niet goed zit) vind ik de HH wat minder lekker zitten.. Maar natuurlijk ook eigen mening en hoe die zit ;).

Valerie_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 12:47

ik heb zelf de HH pro plus een erg fijn ding en daar krijg je ook echt niet een super groot hoofd in!
Die caps zijn ook niet zo super duur. De HH mistral vind ik ook echt een super mooie cap :)

romyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 16:14

heb zelf een hele mooie van pro rider, maar ik krijg er wel een megahoofd van, (hij zit trouwens wel lekker)
en was ook best wel duur, maar je koopt toch niet ieder jaar een nieuwe cap dus je doet er ook wel even mee (als je hoofd groter word kan je er kussentjes uit halen zodat hij weer goed zit)

Angie91

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 19:23

Heb de HH pro plus, vind het een erg fijne cap en je krijgt er geen groot hoofd in. Dat was voor mij ook een must! :D

Aieshja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 19:29

Ik heb een CSO, Ook een HH mistral en andere HH's.
Voor wedstrijden heb ik een Charles Owen.

De CSO is mijn lievelingscap, super comfortabel !