Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar een adres die wedstrijdjassen op maat maken, omdat als ik een rijjas zie in een winkel het meestal van die zakken zijn... ( vind ik eigenlijk bij bijna alle heren rijjassen wel )
Dus een jas op maat die niet al te duur is zou wel van pas komen.. dus iemand die een adres heeft met een leuke prijs?
Ik heb ook zo'n probleem gehad, heb een betje een lastig figuur en lange armen en zelfs jasjes van 350 euro pasten me niet!
Dus ik heb zelf een patroon uitgezocht en ben er zelf nu mee bezig met hulp van mijn oma!
Desnoods zou je zelf ook naar een naai-atelier in de buurt kunnen gaan, daar maken ze altijd wel kleding op maat, dus een wedstrijdjas zou ook geen probleem moeten zijn toch?
MARKdeGROOT
Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-10 20:43
Bedankt voor je tip! Maar hoe zou ik kunnen komen aan patronen? Want het lijk mij niet dat hun die hebben van een rijjasje?!
Haha, wel van gewone colberts meestal, die kunnen ze zelf wel vermaken tot een paardrijjasje. Althans, als het mij als naai-beginner lukt lukt het hen zéker!
Op naaipatronen.nl staan ook veel paard-gerelateerde naaipatronen, ook herenwedstrijdjasjes dacht ik
Je kunt ook altijd zo'n zak kopen in een leuk printje en die bij een coupeuse op maat laten maken, je bent dan niet zo veel geld kwijt en hebt toch een heel mooi jasje
MARKdeGROOT
Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-10 21:59
Hee bedankt! Zal het ff met men ma der over hebben!
Karolien_
Geplaatst: 04-12-10 22:01
Jeamo maakt ze op maat en met het stofje dat je wilt (heeft mijn vriend ook twee jassen van) en Juliensvu hier op bokt ook.