bestellen bij calevo?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Saar

bestellen bij calevo?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-10 22:32

Ik wil graag wat spullen bestellen bij calevo. Ik wil alleen eerst graag weten wat ongeveer de levertijd is naar Nederland. Graag hoor ik jullie ervaringen :)

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 20:38

Als alles op voorraad is is Calevo best snel! Je betaling duurt enkele dagen, maar ze houden je prima op de hoogte daarvan. En dan duurt het verzenden naar Nederland enkele dagen. Ik denk een week ongeveer, mits alles voorradig en ik geloof dat ze vooral met eskadron nogal wat leveringsproblemen hebben..

_Saar

Re: bestellen bij calevo?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-10 21:10

Bedankt voor je reactie, dat is nog best een snelle levering. Ik probeer nu het geld over te maken maar nu moet ik een kostenoptie selecteren. Ik had eerst gedaan: alle kosten voor opdrachtgever maar dat kan dus niet. Maar het lijkt mij niet dat calevo wil gaan betalen voor mijn bestelling. Weet iemand hoe ik dat moet doen? Mijn bank is trouwens Rabobank.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 11:20

Je moet gedeelde kosten aanvinken..

Ik wacht ondertussen al van eind Oktober op mijn bestelling... Eskadron levert slecht uit, dus ze hebben niet alles meer op voorraad.... Ik moet zeggen dat ze goed contact houden en als je zelf mailt heb je vrijwel direct antwoord..
Volgens de laatste mailing zou ik mijn bestelling begin December geleverd krijgen, dus ik ben benieuwd!

lonnie

Re: bestellen bij calevo?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 20:28

ik heb slechte ervaring met calevo: ooit iets besteld en wordt via DHL geleverd. Ik heb echter nooit iets ontvangen, terwijl zij beweerden dat ik het wel had gehad. NA ongeveer 2 maanden telefoneren naar Calevo kreeg ik van hen een kopie van het ontvangstbewijs: dat was gewoon een kruisje dat onder mijn naam was gezet op een formulier van DHL. Terwijl je een handtekening moet zetten voor ontvangst. Dat heb ik dus nooit gedaan. ?Calevo wilde toen mijn geld niet teruggeven, ik bestel er nooit meer!