Huisje huren mét paarden én hond tijdens kerst? waar?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Amy77

Huisje huren mét paarden én hond tijdens kerst? waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-10 00:51

Hallo allemaal,

Wij hebben weer wat bedacht hoor, maar het lijkt redelijk onmogelijk momenteel? Wellicht dat het met jullie hulp wat makkelijker wordt?

We willen nl graag met 1e kerstdag smorgens vroeg met onze 2 paarden naar een huisje in Drenthe/Veluwe/Zuid Friesland..als er maar mooie routes zijn om te rijden.
Maar zie dat maar voor elkaar te krijgen, gezien alles met kerst dicht lijkt te zijn?

Hebben jullie nog tips?

MrTut

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 01:02

nibble star stables in goch/kessel gr hans

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-10 01:36

Wauw wat gaaf Hans..dank..dat ziet er schitterend uit. Heb even via google gezocht. (heb zelf ook nog een Engels Volbloed kruising en zie ze daar ook, mooi hoor)
Ik zal ze morgen eens gaan mailen wat de mogelijkheden zijn..wij hebben ijslanders en heb ze graag buiten overdag en snachts eventueel ook.
Is ook weer zo'n probleem waar ik veel tegen aan loop bij vakantieadressen, de paardem op stal en dat willen we niet ;)

fjordnina

Re: Huisje huren mét paarden én hond tijdens kerst? waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 12:34

De meeste bedrijven verhuren met Kerst niet voor 1 nacht en helemaal niet van 1e op 2e Kerstdag. Daarom is het waarschijnlijk ook zo moeilijk om dit voor elkaar te krijgen.

Ik zou dus voor minimaal 2 nachten gaan, dan is er al veel meer mogelijk.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-10 19:34

Dank voor al jullie tips.
Vergeet er idd bij te vermelden dat het voor 3 nachten zou zijn ;) 1 nachtje vinden we zonde van de hele reis, paarden moeten ook wat bijkomen en wijzelf ook even flink niets doen, dan paardrijden :P

WeCo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 02:12

http://www.alberthoeve.nl/

Ik weet niet hoe het is met de kerst, maar de omgeving is in ieder geval prachtig en ze verhuren ook huisjes.

Adrija

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 13:32

_Kelly_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 21:36

Ik weet niet meer het periese adres. maar er is een huisje in drenthe waar je met je paard kan komen en ook met je hond. er is daar bos en er zijn ook weilanden. Als je het wat lijkt pb me maar , misschien kan ik dan aan mijn ouders het adres nog vragen.
x

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-10 23:02

Superbedankt.. :) We hebben iets erg leuks gevonden en het kan zomaar dat jij dezelfde bedoelde :) (Althans, ik hoop dat het net zo leuk is als dat het lijkt, hihi).

Rowie1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 21:22

Mocht je af willen wijken van je bestemming.. www.peelhoven.nl in Noord-Brabant, de Peel, echt prachtig gebied om buiten te rijden! Goede stalling, weide etc en hele aardige mensen! Weet niet of ze verhuren met kerst, maar dat zou je kunnen vragen. We zijn er vanaf Zwolle in 2/2,5 uur heen gereden. We gaan met Pasen weer!