Evaring met SealSkinz handschoenen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mistie

Evaring met SealSkinz handschoenen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-10 18:48

Veulen84

Re: Evaring met SealSkinz handschoenen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 19:13

Ik vind ze geweldig. Heb ze zelf ook nog een tijdje verkocht. Ze zijn echt waterdicht en behoorlijk warm.

rakni

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 00:44

ja ze zijn echt waterdicht! Ik heb ze en ik ben er heel blij mee! Vallen niet superruim

calypsoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 00:51

ik heb er geen ervaring mee, maar ik denk dat je wel een L mag hebben, te krappe handschoenen zitten niet fijn, maar je moet er geen blaren in krijgen he!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 00:59

Zijn echt fijne handschoenen maar ze vallen idd niet heel erg ruim, ik zou voor de L gaan :j

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 16:40

Ik heb ze vorige week binnen gekregen maar als ik er mee in het water ga voel ik ze klam worden van binnen en krijg ijskoude vingers. Ik heb ze teruggestuurd naar de paardendrogist en ik kreeg net een telefoontje dat ze volgens hun echt waterdicht zijn, ze sturen ze terug met een kadobon voor het ongemak.

Schiet ik wat mee op, ik wil warme waterdichte handschoenen

Voor mij dus geen Sealskinz meer, doe wel een paar huishoudhandschoenen over mijn gewone handschoenen aan.

MarcR

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 16:53

Ik heb jaren lang zomer en winter met de fiets naar het werk gereden (+/- 60km) en heel wat handschoenen geprobeerd en deze waren de enige die echt voldeden,
mijn handen bleven droog, warm en ik kon mijn remmen en versnellingen goed bedienen.
Als het heel koud was droeg ik onder de normale sealskin handschoenen, fijne dunne extra handschoenen, ook van seal skin, en dat was nog beter voor de koude.

Darkness85

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 19:52

Ik heb ze ook sinds een week of 3. Ik vind ze echt perfecht. Ik heb voor de gein mn hand in de waterton gehouden. En mn hand bleef echt droog. En ze zijn heerlijk warm. Zelfs als ik met de handschoenen mn auto sneeuwvrij maak. Voor mij geen andere handschoenen meer. Ik vind ze alleen wel klein vallen. Ik heb XL genomen. En dat zit netaan goed. Maar ik heb erg grote, maar wel slanke handen mett erg lange vingers.

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 19:56

Ik vind ze ook heerlijk. Ik heb niet alleen heel gauw, maar ook heel erg last van de kou, zelfs binnenshuis. Ik smeer nu met speciale zalf, leg m'n handschoenen op de kachel, trek ze dan aan, en alles komt goed :D
Ik heb ook de watertonnen ijsvrij gemaakt met deze handschoenen aan en nog steeds droge handen. Ze zijn erg duur, maar tot nu toe vind ik ze het geld echt waard!

En oja, mijn handomtrek ik ook 19 cm, ik heb de M genomen en past perfect!

En als je ze bij de Paardendrogist bestelt, kun je ook twee maten bestellen, passen, en er eentje gratis terugsturen!

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 21:27

Hallo,

Ik weet dit is een oud topic.
maar hoe zijn de sealskin handschoenen van 2013?
Is dit ook nog steeds van goede en warme kwaliteit?
Ik ben op zoek naar warme handschoenen voor de winter.

En welke hebben jullie van Sealskin?
Ik zie bij de paardendrogist verschillende opties.

Is het alleen voor stal werk of heb je ook nog goed gevoel met rijden?
Groetjes

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 16:07

Heeft niemand ervaring meer met deze handschoenen sinds afgelopen winter?

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 11:30

Wij verkopen deze handschoenen erg vaak in de winkel. Hoor alleen maar goede reacties, ook over de sokken. Nog geen enkele klacht gehad over snel slijten, toch niet waterdicht zijn, ..
Het is een plezier om met dit merk te werken omdat elke klant er zo blij mee is :)
Qua maatvoering vallen ze idd niet superruim, maar op de verpakking staat ook steeds met welke maat S,M,L overeenkomt dus je kan vergelijken met de maat van je andere rijhandschoenen.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 11:36

Wat fijn een reactie!
Kan je met de warme handschoenen ook makkelijk rijden of zijn ze daar te dik voor?

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 12:31

Om te rijden verkopen wij meestal de Ultra Grip gloves. We hebben ook de riding gloves gehad maar de meeste klanten pakken toch naar de Ultra Grip's omdat die wat dunner zijn, zelf vind ik die ook fijner.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 13:06

Zitten de Ultra Grip gloves ook lekker warm of meer voor deze temperaturen die er nu zijn?

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 13:20

Ik heb destijds van de paardendrogist wollen sealskin liners er bij gekregen. Jammer genoeg zijn de handschoenen met liners net ff te krap. Die van mij gaan nu het 3e seizoen in.

Als ik echt met mijn handen in het water ga om bijvoorbeeld ijs uit de bakken te halen doe ik er grote huishoudhandschoenen overheen omdat ze anders klam/koud aan gaan voelen.

Ik rijd niet meer maar om mee te rijden lijken ze mij te stug.

Tipje: Hier zijn ze een stuk goedkoper als bij de paardendrogist http://www.futurumshop.nl/sealskinz-act ... wart.phtml