Startcoupons met oude vereniging

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Aryjka

Startcoupons met oude vereniging

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-10 22:07

Hallo allemaal,

Ik ben (althans dat denk ik) heel dom geweest, heb startcoupons besteld maar nu staat mijn oude vereniging er nog op! Terwijl ik in het nieuwe jaar lid van een andere vereniging word! Heb me onlangs ingeschreven voor een wedstrijd in Januari, maar kan ik deze startcoupons wel opsturen? Gaan ze geen commentaar geven omdat m'n oude rijvereniging erop staat? Help! Nu zit ik met 32 startcoupons?! Wou de knhs nog bellen om advies maar heb 't zo druk dat ik over dag niet kan bellen!

Groetjes!

tweetie1

Re: Startcoupons met oude vereniging

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 22:28

Hallo Aryjka,

Uit ervaring weet ik dat j die coupons in het nieuwe jaar nie tmeer kan gebruiken. Als je ze wel gebruikt, en je rijd een winstpunt dan zal die niet mee tellen. Tevens krijg je een foutbrief omdat je voor de vereniging bent gestart, waar je dus geen lid meer van bent. Het beste kan je contact opnemen met de KNHS en dit probleem voorleggen, maar ik verwacht niet dat ze dit kosteloos gaan oplossen voor je. Je zult nieuwe coupons moeten bestellen en gewoon ook weer voor het nieuwe setje een rekening krijgen.

sasja10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 20:44

Je kunt denk ik inderdaad beter de KNHS bellen. Met deze coupons mogen niet meer gestart worden als je geen lid meer bent.

co1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 13:52

je mag idd niet starten met die coupons ik denk helaas ook niet dat je evt geld terug krijgt je moet gewoon weer betalen voor de nieuwe coupons