6 maanden na vermeende inschrijving factuur ontvangen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

pieteritus

6 maanden na vermeende inschrijving factuur ontvangen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-10 19:10

Vandaag kreeg ik een nota van een rijvereniging, waar ik schijnbaar een half jaar geleden me had ingeschreven voor een wedstrijd. Hiervan kan ik in mijn agenda, waar ik alle wedstrijddata noteer, niets meer terugvinden.
Bij mijn weten heb ik me daarvoor niet opgegeven en heb me derhalve daarvoor ook nooit afgemeld (logisch).
Wat wél kan zijn, is dat men mijn coupons door heeft geschoven bij een afgelaste eerdere wedstrijd. Dat wordt/werd vaker gedaan.
Nu krijg ik dus een factuur van 25 euro.
Ik rijd altijd graag wedstrijden bij deze vereniging, maar om nu 25 euro te gaan betalen voor een wedstrijd waarvoor ik me niet in heb geschreven?

Wat nu?

Biskwie

Re: 6 maanden na vermeende inschrijving factuur ontvangen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 19:17

Al telefonisch contact opgenomen waar deze factuur van daan komt?

sharonalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 19:45

Hebben ze coupons van je?

EllyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 19:52

Laat ze eerst het bewijs maar eens overhandigen dat jij je ingeschreven hebt. Ook zou ik gelijk even in deze mail aangeven dat jou niets van deze wedstrijd bekend is.

pieteritus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-10 20:06

Het kan best zijn dat ze coupons van me hebben, aangezien ik me daar vaak voor 6 wedstrijden tegelijk opgeef. Er zijn een paar keer vanwege het weer wedstrijden afgelast en het kan zijn dat ze de coupons daarom doorgezet hebben naar de volgende wedstrijd.

Ik vind het rijkelijk laat dat ze met deze factuur aankomen, ze snappen toch wel dat mensen na zo'n lange tijd niet exact meer weten hoe of wat?

inge176

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 20:08

Je schrijft toch ook altijd de datum op je coupon? Daar kan je toch terug zien om welke wedstrijd het ging?

pieteritus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-10 21:52

De betreffende coupons heb ik niet teruggestuurd gekregen van de vereniging. Ik kan dus niet zien of ik zelf de data heb ingevuld.

tweetie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 22:30

Je kan een copie van de coupons opvragen om de datum te controleren.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 22:35

Waarschijnlijk sturen ze je de coupons ook pas terug nadat je de factuur hebt betaald. Maar contacteer ze gewoon even hoe of wat ;)

Dan weet ej precies hoe het zit :)

Mick_15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 22:37

Wat wazig! Ik zou idd gewoon even contact met ze opnemen voor duidelijkheid...suc6

wilmamiesen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 22:39

Is het toevallig rijvereniging Liempde? Daar kreeg ik ook een factuur van, van juli, en ik kon me ook niets herinneren....

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 00:11

zowiezo even mailen dat je je niet bewust bent dat je je er ooit voor hebt ingeschreven, en of ze je een kopie van de (lege) coupons willen sturen waar de datum opstaat van het betreffende concours.
hebben ze die niet? dan heb je je er dus nooit voor ingescrheven

pieteritus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-10 12:02

Wilmamiesen, je hebt een PB van me gehad.
Lowara, als er wedstrijden uit zijn gevallen, dan schuiven ze de coupons door.
Op het moment start ik even niet wegens een blessure van mijn paard, maar zodra ik daar weer ga starten, ga ik het er even over hebben en dan wil ik ook die coupons óf terug, óf inzien.

wilmamiesen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 13:21

Hoi,

Overigens wel goed om te vermelden dat ik altijd met veel plezier in Liempde rijd en dat het super aardige mensen zijn. Misschien is het gewoon een misverstand. Of een oplichter, je hoort zulke rare dingen...

Wilma

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 13:22

pieteritus schreef:
Wilmamiesen, je hebt een PB van me gehad.
Lowara, als er wedstrijden uit zijn gevallen, dan schuiven ze de coupons door.
Op het moment start ik even niet wegens een blessure van mijn paard, maar zodra ik daar weer ga starten, ga ik het er even over hebben en dan wil ik ook die coupons óf terug, óf inzien.

leuk dat ze dat doorschuiven,maar dat is niet JOU probleem. JIK hebt je er niet voor ingeschreven letterlijk/bewust dus dan ben je ze geen inschrijfgeld schuldig :n
zou mooi zijn als clubs hier dat zouden doen, hoe weet je A: wanneer je een concours hebt, en B: zou toch te zot voor woorden zijn dat anderen voor jou bepalen waar en wanneer jij start?

daan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 23:44

Citaat:
leuk dat ze dat doorschuiven,maar dat is niet JOU probleem. JIK hebt je er niet voor ingeschreven letterlijk/bewust dus dan ben je ze geen inschrijfgeld schuldig :n
zou mooi zijn als clubs hier dat zouden doen, hoe weet je A: wanneer je een concours hebt, en B: zou toch te zot voor woorden zijn dat anderen voor jou bepalen waar en wanneer jij start?

Tenzij dat gezegd is, gebeurt bij onze vereniging regelmatig hoor dat bij afzeggen wegens weersomstandigheden wij vragen of de coupons doorgeschoven moeten of dat mensen zelf zeggen schuif maar door, en minder vaak maar ook weleens dat ze dat dan vervolgens zelf vergeten:)
Nou komen we daar altijd wel uit en wachten we ook geen half jaar met de factuur maar even als voorbeeld dat dat doorschuiven zo vreemd nog niet is

XMaaiike

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 16:30

ik heb ook welleens een factuur gehad van een wedstrijd waar ik me nooit voor heb opgegeven.
dus hoe ze er bij kwamen, heb mailtje gestuurd, of ze dan ook coupons van mij hadden.
nooit meer iets van gehoord :=

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 16:35

Weet je inmiddels al meer TS?