Ik ben op zoek naar mensen die mijn paard Kira kennen van vroeger. Het betreft een inmiddels 14 jarige koffievos merrie. Levensnummer 3 528027970001023 Vader en moeder onbekend 1e eigenaar H de jong uit Jubbega
Ik heb geen info over jouw paard maar ze lijkt erg op mijn merrie. Er staan foto's op mijn profiel maar misschien kun je beter op mijn facebook kijken want daar staat een vooraanzicht. Ze hebben dezelfde vorm bles, allebei gelders/tuiger en allebei koffievos. Overigens is mijn merrie ouder want mijn profiel is al lang geleden aangemaakt.
cassandra84
Geplaatst: 23-11-10 13:38
Hoi Kira en Carla
Beide hele leuke paardjes. Helaas ken ik jouw paardje niet Kira, maar leuk beestje die van jou ook Carla. Ik heb een gelderse gehad een merrie en lijkt sprekend op die van Carla. Maar helaas mijn paardje is ingeslapen ben op zoek naar haar veulen al lang.
Ik denk dat jouw paardje niet hetzelfde is carla kijk maar naar de voetjes, andere aftekeningen
Kira73
Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-10 18:11
Ze hebben idd dezelfde bouw Carla lange rug en enigzins grof gebouwd. Kira is alleen s'winters donker en zomers is het meer een vos. Het zou familie kunnen zijn? Waar komt die van jou vandaan en hoe oud is ze? Karakter?
Mijne heb ik via een handelaar en weet dus ook niet zoveel want er waren geen papieren bij. Maar ooit is ze wel kwpn goedgekeurd want ze heeft een kwpn brandmerk. Ze heeft in elk geval wel (een) veulen(s) gehad. Ze is nu tussen de 17 en 19 jaar oud. en verder is dylle donker als ze haar nieuwe haar krijgt en in de loop van de tijd kleurt ze meer naar vos.
Carla jou merrie zou best familie kunnen zijn heb je ook een foto met een voor aanzicht... http://www.mijnalbum.nl/Foto-SSBNXL66.jpg http://www.mijnalbum.nl/Foto-LQDKBTNZ.jpg Heb vorige eigenaar de Jong inmiddels gevonden. Ben nu nog op zoek naar Handelaar Hop wie kent die. Zij zou Kira van hem hebben gekocht. Dus de eerste zeven jaar van haar leventje zijn nog onbekend wie o wie