Na in Almelo gepromoveerd te zijn naar de L2 was dit weer de eerste keer dat ze L2 startte, en het ging echt toppie. Resultaat: 2 winstpunten en 1 keer 1ste en 1 keer 2de

Toen was het de beurt en het andere stalgenootje en ikzelf, Cas was werkelijk waar een draak 1ste klas, alleen maar hard gaan en overal van schrikken, kon nou niet echt zeggen dat ik fijn aan het losrijden was, op een gegeven moment had ik voor mezelf maar besloten niet te starten, maar mijn stalgenootjes en grooms hebben me toch omgepraat. Natuurlijk wilde hij niet van de losrijbak naar de ring, want daar stonden stoeltjes…

Eenmaal in de ring toch (voor ons doen) een aardig proefje neergezet alhoewel de punten (weer) niet waren om over naar huis te schrijven, maar goed we blijven oefenen op vreemd terrein en eens zal het lukken….
Reacties van mederuiters waren trouwens erg leuk en aardig, toen ik de ring uitkwam gaven ze me allemaal een compliment dat ik hem toch zo netjes had rond weten te sturen, bij het losrijden hadden ze er een hard hoofd in gehad.
Andere stalgenootje had twee keurige proefjes neergezet en twee keer tweede geworden en twee winstpunten. Dus met 4 linten en 4 waardebonnen voor de plaatselijke ruitershop weer huiswaarts