Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

niet anders gewend geweest dat je je gewoon moest melden bij de jury en dan hoorde je wel hoeveel er nog voor je waren. Dat werkte prima, het gebeurde altijd zo. Ik heb het dan wel over de echte NKB concoursen met zo'n 1000 combinaties, 8- en 4-tallen, parade, de hele mikmak. Wel leuk hoor, ook wel enorm lange dagen. CGJ12"]
[quote="Lielle schreef:me als nr 67 op de startlijst zetten met springen.....
beppies schreef:Een fout maken is heel menselijk maar kan voor de prijsuitreiking grote gevolgen hebben, dus waarom niet zorgen voor voldoende medewerkers op het secretariaat en de coupons of na tellen of optellen en natellen.
Citaat:Wel mijn petje af voor veel ruiters die correct blijven en netjes afspreken wanneer ze nog mogen bellen om te horen of er nog afmelders zijn, die bij het zoek raken van een coupon (op de wedstrijdag) gewoon zorgen voor een reserve coupon. En die je na een drukke dag of avond even netjes komen bedanken voor de organisatie moet zeggen dat dat ook wel wat heeft.
Barb schreef:Ik baal als er pas 2 dagen van te voren een startlijst bekend word gemaakt.