Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
fienHVJ schreef:Hee allemaal!
waar dit over gaat is finidi een new forest merrie!
Finidi is een manegepony geworden! eerst een eigen pony werd te klein dus is aan de manege verkocht! volgens iemand heeft ze ZZ dressuur gelopen! Nu is ze al een tijdje manegepony en wat ik vind verpest! Al die verschillende kinderen die op dr rijden! Nu is ze super chagerijnig bijt naar andere paarden gooit veel kinderen eraf! Ik vind het super zielig! Ga het niet tegen de eigenaar zeggen want ben bang dat ie daar niet naar luisterd! Wat moet ik doen om sowieso dr te helpen en zorgen dat ze niet zo bijt enzo! Ik hoop dat jullie het probleem een beetje snappen en er een antwoord op weten!
Groetjes
bonikaodin schreef:heey!
of als je het een leuk paardje vind vragen of je het mag verzorgen en dus een paar keer in de week mag berijden(dat de pony dus ook een beetje door 1 persoon word bereden).

_Yasmine_ schreef:finidi van reigersburgh?
denk inderdaad dat je daar niet zo makkelijk een pony vind, zou wel gewoon rond vragen.
eehm denk niet dat de eigenaar hier iets mee gaat doen, het is gewoon een behoorlijk brave pony, en perfect voor die lessen
moet eerlijk zeggen dat de pony's echt niet heel vaak hoeven te lopen daar..