Rijbroek pimpen, ervaring?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mies

Rijbroek pimpen, ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-10 11:12

Ik wil mijn witte rijbroek pimpen met burberry zakjes op de klepjes en zakjes. Voorbeeld: Afbeelding
Afbeelding

Aangezien die rijbroeken niet meer te verkrijgen zijn wil ik mijn rijbroek dus zo pimpen. Maar hoe? :+ Iemand ervaring hiermee?

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-10 13:51

Gewoon (druk)knopen en een lapje stof kopen op de markt en klepjes (na)maken (deze zou ik wel dubbel stikken). Je kunt ze dan op je broek stikken, eventueel gewoon als nepzakken. Stof in de zakken aan de voorkant is wat lastiger, omdat je dan IN de zak moet naaien. Je zou dan eigenlijk wat stiksels los moeten maken, bijvoorbeeld van de band, maar dat lijkt me niet zo'n goed plan, of je moet een goede coupeuse zijn :P . Die lusjes zou je er met de hand wel op kunnen stikken.

Overigens wel een leuk idee, ik had er ook al aan zitten denken om mijn saaie zwarte rijbroek wat op te pimpen, maar ben nog niks tegengekomen van accessoire of stofje waarvan ik zeg: wauw!

amazingstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-10 18:02

hey mies ik heb nog een fleece deken met burberry...die heb ik eens gebruikt om orennetje van te maken...dus die kan ik niet meer als deken gebruiken...dus als je evt burberrystof nodig hebt of mijn burberrybroek als VB dan moet je het ff zeggen ;)