Het liefst onder de €150
Aangezien ik geen zin heb om binnen een paard weken/maand en nieuwe dure deken aan te schaffen omdat deze toch gesloopt is. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Het liefst onder de €150
Aangezien ik geen zin heb om binnen een paard weken/maand en nieuwe dure deken aan te schaffen omdat deze toch gesloopt is.
heb een paar weken geleden de Rambo original met hals besteld, maar daar wacht ik nu ook al 3 weken op. Daarnaast had ik een deken besteld bij Pavo, ook prima kwaliteitm zeker wat betr. waterdichtheid...een aanbieding. maar deze ging mis vanuit hun kant, dus helaas nog steeds geen deken....
Anneke schreef:Ik heb eventueel een Rambo WUG 300 grams met have hals voor je te koop in maat 190/ 195
of 100 grams nodig
Noon schreef:[Ik zit idd te twijfelen tussen de Rambo wug, Rhino wug en een Weaterbeeta. maar de laatste kan ik niet vinden met een halve hals en 0 grams. behalve de Landa dan, maar deze is niet sterk genoeg. mijn merrie sloopt zelf niet, maar haar zoon die bij haar in de groep staat dus wel![]()
Noon schreef:Ik zit idd te twijfelen tussen de Rambo wug, Rhino wug en een Weaterbeeta. maar de laatste kan ik niet vinden met een halve hals en 0 grams. behalve de Landa dan, maar deze is niet sterk genoeg. mijn merrie sloopt zelf niet, maar haar zoon die bij haar in de groep staat dus wel![]()