Spirit is waarschijnlijk een Welsh merrie (ze heeft geen papieren) en ze is ongeveer 1.30m hoog. Ze heeft zwarte manen en staart, zwarte beentjes en een heel klein kolletje. Ik denk dat ze op het moment ongeveer 15 jaar is, we wisten de leeftijd niet zeker toen ik haar kreeg.
Ik heb Spirit gekregen in de zomer van 1998, de dierenarts heeft haar toen op ongeveer 3 jaar geschat. Ongeveer anderhalf/twee jaar later is ze verkocht aan mijn bijna-achterbuurmeisje omdat ik te groot en te zwaar voor haar werd. Helaas hebben zij ons nooit laten weten aan wie ze doorverkocht is toen dat meisje ermee stopte en ik ben haar dus rond die tijd uit het oog verloren (denk dat het rond 2002/2003 is geweest maar weet het niet 100% zeker.)
Op haar inentingsbewijs stond de naam 'Bold Spirit Monarch', een nietszeggende naam die ik toen zelf als jong Pennymeisje heb bedacht
Ik weet niet of ze nog steeds hetzelfde heet maar door mij en door mijn achterbuurmeisje werd ze Spirit genoemd. Spirit was altijd een felle tante maar wel ontzettend lief. Ze was gek op knuffelen en ik heb er vrij actief dressuurwedstrijdjes mee gereden. Springen en boscrossen vond ze ook heerlijk.
Weet jij of ken jij iemand waar Spirit nu is? Ik zou het ontzettend fijn vinden om wat over haar te horen!
[Foto's heb ik nu geen beschikking over, komen morgen!]

) ga ik bellen!