Vervangen veters Derby Softjumpers

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MissJ

Vervangen veters Derby Softjumpers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-10 15:23

Hallo

Ik heb mijn Derby Softjumpers nu inmiddels 5 jaar, en afgelopen weekend is de veter van mijn linkerlaars geknapt. Waar kan ik deze laten vervangen? Kan dat bij de schoenmaker, of moet ik daarvoor echt bij Derby/ruitersportzaak zijn?

Alvast bedankt voor de reacties.

WinBinChes

Re: Vervangen veters Derby Softjumpers

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 17:20

JE kan zelf de veter vervangen van deze laars. Maar een schoenmaker wil het wellicht ook wel doen.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-10 08:59

Hoe kan je dat zelf doen dan? Het zijn sierveters he, je kan ze niet strikken ofzo.

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 13:26

Je rijgt ze net als een gewone veter, alleen zet je aan het einde van de veter een knoopje en dan rijg je van binnen naar buiten. De knoop zit dan aan de binnenkant verstopt. Als je door het laatste gaatje bent zet je daar weer aan de binnenkant een knoopje. Dan zitten de kleine knoopjes onde het leer aan de binnen kant.

Even spieken hoe de andere is geregen helpt ook, want Derby rijgt ze zelf op de manier zoals net beschreven. Als je het leer op de voet naar buiten slaat kan je kijken waar de knoopjes zitten

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-10 12:42

ik heb het voor 5 euro ofzo laten doen bij schoenmaker, had ik er zelf ook geen gepriegel en ergenissen aan hahaha