Ik ben op zoek naar lekker warme thermolaarzen die geschikt zijn voor smalle kuiten ( kuitmaat ong. 35) Heb net die van BR binnen ( de nova zembla) maar die zijn helaas te breed. Iemand tips?
Die van hh kun je zo strak trekken als je wilt, ik heb zelf ook mini beentjes maar moest zelfs nog een maat groter nemen! Ze zijn ook lekker warm, niet onbelangrijk.
Dat klinkt goed! ik had gedacht dat het klitteband van de BR laars ook strak getrokken kon worden, maar dat zit al heel snel vastgenaaid, en kan dus bijna niet aangetrokken worden. Dat kan bij die van HH dus wel? Ga ik die eens zoeken!
Thermolaarzen van HKM zijn ook voor smalle kuiten perfect, ik heb ook erg smalle kuiten en heb ze afgelopen zaterdag ook gekocht, en ze zien er nog niet zo 'lomp' uit ook! En heeeeeerlijk warm!
madelein
Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-10 15:04
Pentax schreef:
Die van br vond ik zelf ook minder warm trouwens. Ik weet niet wat je bedoeld met vastgenaaid?
het klittenband zit vast, dus je kan het niet verder aantrekken dan een halve cm, want dan zit je op het vastgenaaide stuk.