Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lammelanne schreef:hij heeft zijn eerste 1,5 jaar ja na bij zijn moeder weg te zijn in een kudde gelopen. Hier stond hij onderaan en had hij het helemaal niet naar zijn zin. Hij stond als laagste en zag er het slechtste uit. ook een reden dat ik hem het gekocht eigenlijk.
Ik ben het helemaal eens hoor, dat hij bij andere thuis hoort in de wei echt.
Ik ben bang dat als ik hem met die andere pony's in de wei zet en die worden wel op stal gezet, dat dit hem nog meer reden geeft om uit te breken.
lammelanne schreef:Als er een maatje in zijn wei zou staan. dat geeft hem toch niet gelijk het respect voor de draad? net zo min als dat respect voor mensen er zo is?
lammelanne schreef:hij heeft geen deken op, want ik wil omdat hij zo jong ook nog is, dat zijn weerstand gwoon goed word.
ik ben nu bezig om de shetlander die daar staat om bij hem in te zetten. ik vind het wel heel eng, want dat is nog wel een hengstje.
ik ben bang dat er blessures komen enzo en dat er gekke dingen zullen gebeurden. zoals in een ander topic stond ben ik
ook bezig dd met alles wat KAN gebeuren.....stomme eigenschap!!iemand ruilen voor een goede eigenschap haha
lammelanne schreef:veel sportpaarden staan ook alleen toch?? ivm blessures enzo??? hoe kan het bij hun dan wel goed gaan?
en een paard erbij geeft toch niet gelijk respect voor de schrikdraad of zie ik dit verkeerd?