Ik heb mijn oog laten vallen op een trailer van Cheval liberté, zijn er mensen hier die zo'n trailer hebben en hoe bevalt hij?
yvonne101
Geplaatst: 16-11-10 12:46
hallo,
Wij dus ook. Ik volg je verhaal dus even. Wij hebben info opgevraagd bij de dealer. Alleen regaart die dus geheel niet op onze mail. Wij twijfelen nu dus een beetje over dit merk. Als we er straks een trailer kopen en er is iets wordt er dan wel gereageerd?
wij hebben de 2002 XL heel mooie ruime trailer, wel vrij licht de tussenschotten schieten eruit als mijn trekpaardje haar kont er tegen aan zet, dus dat is minder, maar ze liet zich wel vallen. Ook het slotje van het voordeurtje is bagger, maar vlug opgelost.
Op zich een hele fijne trailer met een goede wegligging!
Ik heb interesse in het model Magnum, dat is degene met voorlader. Heel fijn om al 1 reactie te hebben!
Espie
Geplaatst: 16-11-10 12:58
wij hebben er een gekocht en wij hebben hem nu 4maand licht lekker achter de auto is makkelijk te laden paarden staan er rustig in. wat ook fijn is dat is het tussen hekje bij hun hoofd kunnen ze elkaar niet bijt. dat zat er bij toen wij deze trailer kochten. wij hebben hem wel nieuw gekocht. alminum bodem hebben wij voor gekozen . hoop er nog veel plezier mee te hebben tot nu toe top wij hebben de cheval liberte cold