Jury geeft aan onderdeel niet getoond op coupon, wel gedaan!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

IceEva

Jury geeft aan onderdeel niet getoond op coupon, wel gedaan!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-10 23:39

Gisteren had ik een wedstrijd, B dressuur 2 proefjes gereden. Kreeg mijn coupons terug van de 1e proef en daar had ik voor een onderdeel een 4 en er stond als opmerking niet getoond achter. Ik heb proevenboekje er thuis bij gepakt want voor zover ik wist ben ik niks vergeten.
Het onderdeel was grote volte halsstrekken, dat heb ik dus wel getoond!!!! Zie mezelf nog rijden, mijn teugels langer laten en heb paard strekte heel netjes (krijg hier altijd hoge punten hoor), mijn voorlezer weet ook 100% dat ik het getoond heb.

Ik baal hier wel van... ik was nu 8e met 184 maar als ik die paar puntjes wel had gehad was ik hoger geeindigd en het was een selectie proef. Punten zaten kort op elkaar namelijk.
Kan ik hier nog iets mee doen?

Groetjes Kimmy

Nibbit

Re: Jury geeft aan onderdeel niet getoond op coupon, wel gedaan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 23:42

nee daar kun je nu niks meer aan doen, dan had je na je proef de jury moeten benaderen. Maar wss had dat ook niks uitgehaald ;)

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 23:43

Welkom in de wereld van de dressuursport :D

Talishe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 23:44

Ik denk toch dat de jury vond dat je halsstrekken niet voldoende hebt laten zien. Misschien volgende keer laten filmen zodat je zelf kan zien hoe het eruit ziet.

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 23:45

De jury was het waarschijnlijk niet met je eens dat je dat onderdeel hebt laten zien.
En wat de jury ervan vindt, telt. De volgende keer nog overtuigender uitvoeren, zodat de jury er niet omheen kan.

IceEva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-10 23:48

Dat denk ik ook niet Nibbit, wist ook niet welk onderdeel het was maar had wel kunnen kijken of iemand nog een boekje bij zich had.

Talishe: Dat lijkt me sterk, ik krijg altijd zevens of achten halsstrekken en ze deed het nu ook weer heel netjes. Ik zie ook zelf wel of mijn paard voldoende strekt.

Boras: Wil hetzelfde tegen jou zeggen als tegen Talishe, denk dat ik haar niet met haar neus over de grond kan laten slepen maar kan het proberen. :+

Maar bedankt voor de informatie. :)

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 23:49

Jury vond het halsstrekken dus niet voldoende. Als je het hele onderdeel overgeslagen zou hebben had er een 0 gestaan.

IceEva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-10 23:52

Anne_GTI schreef:
Jury vond het halsstrekken dus niet voldoende. Als je het hele onderdeel overgeslagen zou hebben had er een 0 gestaan.

Ja is dat zo? Dacht namelijk dat ik een 4 had omdat ik wel gewoon de volte heb gereden waarin het halsstrekken gevraag werd. (en de jury het dus niet voldoende vond, wat ik belachelijk vind voor mijn 2e proef ging het precies zo netjes en had ik een 7!) Dacht dat je een 0 zou krijgen als je de volte niet rijd dus het hele onderdeel overslaat.

Odysseus

Re: Jury geeft aan onderdeel niet getoond op coupon, wel gedaan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 23:53

Waarom ben je niet meteen naar de jury gegaan dan om uitleg te vragen?

IceEva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-10 23:54

Focussed schreef:
Waarom ben je niet meteen naar de jury gegaan dan om uitleg te vragen?

Geen idee, op het moment zelf vond ik het niet echt een probleem, nu ook niet maar toch wel jammer. :) Volgende keer zal ik het zeker wel doen. :j

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 00:01

IceEva schreef:
Anne_GTI schreef:

Ja is dat zo? Dacht namelijk dat ik een 4 had omdat ik wel gewoon de volte heb gereden waarin het halsstrekken gevraag werd. (en de jury het dus niet voldoende vond, wat ik belachelijk vind voor mijn 2e proef ging het precies zo netjes en had ik een 7!) Dacht dat je een 0 zou krijgen als je de volte niet rijd dus het hele onderdeel overslaat.

Zo bedoel ik het ook. Als je en geen halsstrekken en geen volte zou hebben gereden.
Nu vond de jury het halsstrekken niet goed maar heb je wel een rondje gereden.

Sunshine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 23:22

Heb weleens gezien dat amazones achteraf graag willen weten wat de jury daarmee bedoelde. Maar als je 25 a 30 combinaties in de ring hebt gehad weet je niet meer wie wat heeft laten zien...