hai, ik heb een pittige dame die het vroeger nooit erg vond om alleen achter te blijven in de weide in de sneeuw vorig jaar heeft ze een schuiver gemaakt met als gevolg een peesschede ontsteking. Paard moest op box blijven en alles was goed hersteld. Toen is ze terug gegaan met haar vriend op de wei. DAt ging best aardig tot de buurman de houtwal naast de wei om liet vallen en mijn paard en partner daar erg van ontdaan waren, ze bleven wat zenuwachtig in de wei. Nu hebben ze de hele wei aan gort gelopen en is er een nieuwe verdeling van weides en weidemaatjes gemaakt. Wat ik erg lastig vind is dat mijn paard als een achterlijke gladiool gaat rennen door de wei als haar weide genoot uit de wei gehaald wordt. Het lijkt wel of ze ontzettende verlatingsangst heeft opgedaan. Er staan allerlei paarden in de weides om haar heen? ik weet het even niet meer. gisteren was blessure been (samen met twee andere benen wat opgelopen, hadden ook vanwege de heftige regenval veel meer op box gestaan, en nieuw kuil en het rondwaren van een virusje zouook zo nog maar eens kunnen) Ik vind dit niet tof, ken mn paard ook niet zo. mogelijkheid om ze in een grotere kudde te zetten hebben we op stal niet, verder super alles, maar alleen dit drukt de pret een beetje