Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ikke schreef:papagroom schreef:Ach t is misschien best leuk zo,n beestje tegen te komen...
Zolang het op enige afstand is. Je wilt ECHT NIET tussen moeders en kinders komen, zo hard kun jij niet rennen......
Mijn paard vindt het niks, maar die vindt koeien ook niks. Tja, verwend sportpaard.........
. Maar stel dat ze bij Schoorl o.i.d. zouden komen, dan zou ik er denk ik niet mee zitten, zolang het er niet teveel worden.
Brainless schreef:Als je met je paard rijdt heb je absoluut geen last van de wilde zwijnen hoor, ze gaan op de loop voor paarden.
Anne_GTI schreef:Brainless schreef:Als je met je paard rijdt heb je absoluut geen last van de wilde zwijnen hoor, ze gaan op de loop voor paarden.
Het is anders voor mijn normaal onverschrokken ruin wel een reden om heel hard op de loop te willen en te veranderen in een bibberende bange muis.
De meeste paarden hebben een hekel aan de lucht van varkens en kunnen daardoor best reageren. Ze kunnen er wel aan wennen maar echt leuk vinden ze varkens normaal gesproken niet.