[PG] Amour, Merens

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nant

[PG] Amour, Merens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-10 12:58

Ik ben op zoek naar een oud verzorgpaard van me, Amour. Amour heeft een heel speciaal plekje in mijn hart.
Amour zal nu zo rond de 16/18 jaar zijn en rond de 1.45 hoog(schatting ik was toen kleiner). Amour struikelde altijd erg veel (misschien ataxie?), maar was verder erg braaf met rijden. Hij was dus een ruin en had een klein wit kolletje, verder erg lange manen en hij was heel lomp, niet echt een elegante Merens om te zien.
Vroeger wilde hij met hoevenkrabben ook nooit zijn benen geven, maar dat kan natuurlijk al veranderd zijn door een goede opvoeding.
Zijn kleur is uiteraard zwart ;) en in de zomer een beetje bruinig :o

Hij heeft tot ongeveer 2000 op manege Stal Jasper gestaan, daarna is hij naar Egmond aan Zee verhuisd. Hierna ben ik hem helaas uit het oog verloren. Ik zou heel graag willen weten of hij uberhaupt nog leeft en als hij nog leeft, wil ik graag weten hoe het met hem gaat.

Heeft iemand misschien iets van Merens Amour vernomen, of weet iemand waar hij is?

Foto's kan ik zondag of maandag plaatsen, dat is misschien makkelijk om hem te herkennen.

Ik ben echt superblij met alle beetjes informatie die je me kunt geven, want ik zou niet weten welke richting hij op is en of hij nog leeft.

Bedankt voor het lezen en hopelijk heb je een tip voor me.
Groetjes Ilse

MarleenvdB

Re: [PG] Amour, Merens

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 17:54

naar welke plaats denk je dat hij nu is gegaan of waar ergens in de buurt?

PB

inkepink

Re: [PG] Amour, Merens

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 13:20

als amour een merens met papieren is, dan is hij nu 22 (geboren in 1988) en is het wellicht handig om eens contact op te nemen met het stamboekkantoor van het merensstamboek, de vrouw die dit doet houd erg goed de verkopen en aankopen binnnen nederland bij en zal ongetwijfeld voor je op kunnen zoeken of waar hij nu is, helemaal omdat hij een kolletje heeft.
Moet zeggen dat de beschrijving mij bekend klinkt, maar vanaf wanneer tot wanneer stond hij bij stal Jasper?