[EG]Tinker Tamsin (Tamara)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

IndiraDay

[EG]Tinker Tamsin (Tamara)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-10 18:58

Hallo!

Ik heb sinds mei dit jaar een eigen paardje(gekocht bij stal Eurotinkers), een Tinker merrie Tamara genaamd.
Ik weet eigenlijk niet veel over haar verleden alleen dat ze eind vorige zomer/najaar bij stal Kanters in Someren-Eind heeft gestaan.
Weet iemand mss iets meer over deze lieve dame? Oorspronkelijk zou ze uit Engeland komen.
Ik zou het gewoon erg leuk vinden om te weten of ze al veulens heeft gehad en hoe ze het in haar verleden heeft gehad!
Nu heeft ze het in ieder geval erg naar haar zin! Ze is een lief, kalm en betrouwbaar dier! fijn om op te rijden alhoewel ze nog niet veel kan.

Ik ben nieuw hier op het forum! Dus ik moet me nog wat wegwijs maken...maar dit is denk ik al een goed begin!
Alvast bedankt!

IndiraDay

Afbeelding
Afbeelding

IndiraDay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-11 22:49

hop hop
nog steeds geen idee...

bartjeminoes

Re: Tamsin (Tamara)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 10:39

je foto's doen het niet

chevax

Re: Tamsin (Tamara)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 10:44

Heb je Kanters al gebeld? Zij kunnen je vast vertellen hoe ze daar terecht is gekomen.

IndiraDay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-11 15:50

ja ik heb contact met hen gehad,.. maar ze weten alleen dat ze in Nederland kort nog bij een paar andere mensen heeft gestaan en na Kanters is ze naar België verkocht, waar ik haar weer heb gevonden...
Dus ik zoek echt naar de periode van voor Kanters ...

nog even een fotootje:

Afbeelding