Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sica schreef:Denk dat je hierbij zowiezo in acht moet nemen dat de paardenhandel nu op zijn gat ligt. Mensen krijgen hun paarden niet verkocht en je kunt dus ineens met een paard blijven zitten die je niet verkocht krijgt.
Professionele stallen die dit werk doen zitten nu met hetzelfde probleem, net als andere particulieren die dit erbij doen. Er is geen werk, mensen brengen hun paard minder makkelijk weg om door te laten rijden nu omdat er even minder geld is of omdat ze voorzichtiger zijn met hun geld.
Denk dus niet dat dit de juiste periode is om dit te gaan doen.
lauraP schreef:Ik zou echt niet weten waarom je pensionstalling hier een probleem mee zou hebben?
Want het is eigenlijk dan gewoon je eigen paard, die je na een tijdje weer verkoopt. Het lijkt me niet dat ze hier moeilijk over zouden doen..
En heb jij hem/haar een half jaartje kunnen doorrijden
fuego3 schreef:lauraP schreef:Ik zou echt niet weten waarom je pensionstalling hier een probleem mee zou hebben?
Want het is eigenlijk dan gewoon je eigen paard, die je na een tijdje weer verkoopt. Het lijkt me niet dat ze hier moeilijk over zouden doen..
mijn pension stalling zou hier toch wel problemen mee hebben ,. steeds weer een andere pony op de wei die keer op keer opnieuw voor onrust zorg voor de groep elkaar geacepteerd heeft , en zo ook op de open stallen. ik denk dat je dit soort dingen vtv af moet spreken met de stalling in kwestie.
en thjah als je het finacieel opkunt brengen als de verkoop tegen zit ?
verkopen blijft altijd gokken.

Dagie schreef:Het is ook niet voor het geld nee ,ik ga er nu vanuit dt ik de pony op pensionstal ga stallen en weet ook dat ik hier geen winst op ga maken ( misschien dat tegen die tijd wel gewoon weer aan huis is bij me ouders dan is het een heel ander verhaal)
, maar heb er veel plezier in jonge pony's door te rijden.
Zodat daarna iemand anders er veel plezier aan kan hebben, bedankt voor jullie reacties en meningen allemaal
Dagie schreef:Sica schreef:Denk dat je hierbij zowiezo in acht moet nemen dat de paardenhandel nu op zijn gat ligt. Mensen krijgen hun paarden niet verkocht en je kunt dus ineens met een paard blijven zitten die je niet verkocht krijgt.
Professionele stallen die dit werk doen zitten nu met hetzelfde probleem, net als andere particulieren die dit erbij doen. Er is geen werk, mensen brengen hun paard minder makkelijk weg om door te laten rijden nu omdat er even minder geld is of omdat ze voorzichtiger zijn met hun geld.
Denk dus niet dat dit de juiste periode is om dit te gaan doen.
Klopt, alleen is het dus niet zo dat de pony ( wil me echt richten op brave maar goede D pony's die ook correct gebouwd zijn) ook 1,2,3 weer weg hoeft te zijn en dit ook pas van de zomer/herfst zal zijn voor ik hier aan begin
)