ik heb nu altijd als het koud is een thermobroek-legging aan die je ook tijdens de wintersport onder je skibroek draagt aan.... en daarover je rijbroek ... ik moet zegge ... iets warmers is er volgens mij niet
Ik heb ook een thermobroek waar ik in de winter mee rijd.Deze zit heerlijk ,is goed in de thermolaarzen te doen én is waterdicht. Echt ik heb het nooit koud met deze thermobroek en thermolaarzen aan. het is alleen geen échte paardrij thermobroek.
Ik draag altijd een thermo-legging onder mijn rijbroek in de winter! Helpt echt heel goed. Lekker warm en toch de grip van je rijbroek eroverheen. Super!
een thermo broek is wel dikker dan een gewone rijbroek. Ik heb er nu een bij de divoza gehaald met een leren zitvlak. Heb er nog niet mee gereden aangezien het vriezen nog even op zich laat wachten. Heb zelf wel het idee dat het lekker rijdt!
Ik heb ook weleens een thermo onderbroek (zon soort maillot) aan onder de rijbroek, maar toch vind ik dit ook niet ideaal omdat het dan zo straks zit rondom mn knieen..
ik kan nietmeer zonder! met alles gaat mn thermobroekie aan! die van mij kan je ook helemaal aan de zijkanten open ritsen, dus erg makkelijk aan en uit te doen. Met rijden enzo had ik altijd heel veel last van de kou aan mn benen, waardoor ik savonds niet kon slapen omdat mijn benen dan zo zeer deden. alleen kruipt ie wel wat omhoog met het rijden, en door het zitvlak zit je helemaal vast in je zadel! echte aanrader vind ik het !
ik heb vorig jaar 1 van Divoza gekocht. Een soft shell rijbroek. Hij zit strakker dan eennormale rijbroek. jammere is alleen dat de nep leren kont nu al stuk is.
ik heb maar eens een thermolegging bij de action gekocht voor 2, 50. heb m ff onder de broek gepast en het lijkt prima te gaan. wel een beetje irritant is dat de legging bij het aantrekken omhoog gaat. elastiek onderin de legging is niet zo strak. maar goed, als dat alles is.