voor de 2e keer niet geslaagd voor mijn BE rijbewijs

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

jolin

voor de 2e keer niet geslaagd voor mijn BE rijbewijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-10 17:12

Zijn er meer bokkers die al een paar x niet geslaagd zijn voor het BE rijbewijs. Ik voel me echt een kluns hoor. En het is niet eens dat ik niet kan rijden en manoeuvreren met de aanhanger dat gaat prima. Ga met gemak achteruit de straat uit.
Ik voel me eerder afgerekend op mijn algehele manier van rijden, ik kijk te laat, ik ga te langzaam, dan reageer ik weer te snel GRRRRRR. Ik rijd al zo'n 25 jaar schadevrij hoor geen onnodig geslip achter me en de ledematen vliegen me ook niet om de oren, afijn ik kan het niet uitstaan. En dan dat geld bweh!
Tips zijn welkom!

Sim

Re: voor de 2e keer niet geslaagd voor mijn BE rijbewijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 17:27

Troost je met de gedachte dat je niet de enige bent.
Ik had het pas na 3 keer. En niet omdat ik het niet kon, maar omdat ik examenvrees heb. Met zo'n tiep naast me deed ik de meest domme dingen die normaal wel gewoon goed gingen.
Misschien een tip; rijd tijdens je examen niet zoals je daadwerkelijk met een trailer met paard er in zou rijden. Dan vinden ze je idd te truttig. Ook niet alsof je alleen in een personenauto rijdt, maar kies de gulden middenweg.

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 17:32

Of een andere rijschool zoeken waardoor je bij een ander CBR kunt afrijden.
Ik heb verder geen tips.
Maar feit is wel dat je vaak eigenlijk al een minnetje achter je naam hebt staan als je zegt dat je met een paardentrailer gaat rijden.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 17:34

annastasia schreef:
Maar feit is wel dat je vaak eigenlijk al een minnetje achter je naam hebt staan als je zegt dat je met een paardentrailer gaat rijden.