ik heb een kwpnxwelsh-pony, ze is nu 1.42 precies gemeten en ze is op 17 mei 2007 geboren. ze traint 3 a 4 keer per week, ze is in normale conditie en ze staat 's middags buiten en 's avonds op stal? hoeveel cm zou ze nog groeien, denk je? en als je haar groter wil laten groeien, welk moet je daarvoor dan gebruiken? alvast bedankt!
Je pony zal nog doorgroeien totdat ze ongeveer 8 jaar is, 148 klinkt inderdaad plausibel.
Er zijn geen supplementen waardoor ze sneller gaat groeien.
xSaarSaar
Geplaatst: 10-11-10 18:48
Je kan indd een paard niet dwingen te groeien. Ze zal nog een paar centimenter qua schofthoogte groeien, en ze krijgt natuurlijk nog wel meer bespiering.
XxMSBxX
Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-10 18:55
ik wou niet dwingen hoor. ik denk er niet eens over om dat te doen.. misschien was er gwn zo'n mogelijkheid.. ik wou gwn weten hoe lang ze werd.. ik vind het zelf ook niet leuk om dat te doen..
hoezo aparte kruizing? ik heb haar gekocht en ze was gwn ontzettend lief en daar gaat het toch om. bovendien leert ze snel.
offtopic reacties verwijderd. Als je iets wilt weten en je stelt een vraag is dat prima. Maar respectvol reageren is nog nooit iemand slechter van geworden
Hangt maar net van je paard af. Ik denk dat jou pony nog wat zal groeien, dat kan veel zijn of weinig. Mijn pony die ik kreeg toen ze 5 was is niks meer gegroeid (dan heb ik het over lengte). Maar er zijn pony's die dan nog aardig wat kunnen groeien.