Deel van cap overspuiten

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sanet

Deel van cap overspuiten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-10 11:08

Gister bij de EJ heb ik een super leuke cap van BR gezien, eindelijk wat ik wil, bruin met zwart... maaaaar ....
Er zit een groot zilverkleurig stuk voorop. En ik heb alles in het goudkleurig. Zou ik het niet kunnen overspuiten? In het goudkleurig? Of zou dat heel lelijk zijn?

Afbeelding

Op deze foto lijkt hij nog wel aardig "goud" kleurig, maar dat vond ik bij de EJ dus echt niet.

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 18:08

Ga je hem ook in de training gebruiken, of alleen op wedstrijd? Voor de training zou ik het absoluut niet doen, denk dat het namelijk heel snel slijt.
Het zou voor enkel wedstrijden wel kunnen denk ik, ik zou dan wel zorgen dat je een trainingscap bij hebt, mocht het regenen. Of het lelijk word ligt aan jou verf en verfkunsten, dus ik zou eerst wel even op een steen oefenen ofzo :+

Vind je btw de Horka Hawk niet mooi? die hebben ze ook in bruin/zwart
Laatst bijgewerkt door x_Milou op 10-11-10 18:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Judass

Re: Deel van cap overspuiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 18:09

Dat kan volgens mij wel hoor :)

in het echt is ie zeker zilverkleurig

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 18:13

Plak er een goede sticker op!!
Dat hebben wij ook gedaan op de ventilatie van onze caps, ze zijn er nog steeds niet af :) Terwijl ze er al een jaar opzitten. Je moet wel echt een goede sticker kopen, dat kun je het beste doen bij zo'n bedrijf die ook auto's enzo beletterd
http://www.mijnalbum.be/GroteFoto-P7LGG6DH.jpg (groom heeft hier eigen cap op.)

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-10 19:33

@Hyposjuhhh: Het moet eigenlijk ook mijn trainingscap worden, dus dat is niet zo geslaagd dan, dat het zou loslaten. Ik zou dan met een spuitbus willen doen, niet met echte verf (en kwast).

De Horka Hawk heeft niet de juiste kleur bruin helaas, deze wel.. Ik vind van deze ook wel fijn dat hij zo lichtgewicht is.

@hafjelinger: Dat is geen slecht idee eigenlijk!

anoniempje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 19:35

Ik denk dat het wel zou kunnen mits je wel een goed merk/waterproof etc. spuitbus koopt natuurlijk ;)

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 13:48

Er bestaat genoeg kwaliteitsvolle sprayverf die je er gewoon op kan aanbrengen. Als je echt zeker wil zijn: goedkleurige verf voor hekken e.d. en daarna vernissen ;). Wel eerst even opschuren dan voor je begint te schilderen. Moet lukken :D