Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en gooi je arm dreigend de lucht in en ga weer verder met aaien.
suc6 en ik volg even
xLivanna schreef:het lijkt dat je paardje een beetje onzeker(?) is weet niet of dit het goede woord ervoor is.
Verder kan je beter gewoon hem blijven aai wil hij bijten, roep dan hard: hasawasjalala of iets wat boos klinkten gooi je arm dreigend de lucht in en ga weer verder met aaien.
Mijn pony heeft hier ook last van in de stal en op deze manier toont ze meer respect voor mijsuc6 en ik volg even
Soowfii3 schreef:misschien , maar wat dan? xxNOUSS schreef:Als mijn paard zo doet negeer ik het gewoon, is het na twee keer proberen wel weer over. Maar elk paard is anders..
Agressief zou ik het niet willen noemen hoor. Misschien wilt hij je wel iets duidelijk maken.

brenniie schreef:mischien vind je paard het niet fijn op stal?hoeveel komt hij/zij buiten?ik zou zorgen dat het dier zoveel mogelijk met soortgenootjes buiten staat..
mellen95 schreef:Mijn paard legt ook vaak de oren in de nek op stal, hij wil het liefste met rust gelaten worden.
Daarom zadel ik nooit in de stal op, want zodra hij uit de stal is staan de oren naar voren.
Ik laat hem links liggen als hij op stal staat

ellepel schreef:doet mijn pony ook hoor!
die vind dat zijn stal zijn bed is en daar moet je hem lekker laten slapen![]()
dus lekker met rust laten, de stal is ook vaak het enige plekje voor paarden waar ze hun rust hebben he.
mijn pony gaat heeel boos kijken als je hem stoort.
loop je weg dan gaan zijn oortjes ook meteen naar voren toe.
Mijn AV doet net hetzelfde als hij langer op stal staat dan anders .. En dat gaat dan heel plots naar alles en iedereen, maar zet hem aan het werk en hij wordt weer helemaal 'zen'

Shanelle schreef:VervelingMijn AV doet net hetzelfde als hij langer op stal staat dan anders .. En dat gaat dan heel plots naar alles en iedereen, maar zet hem aan het werk en hij wordt weer helemaal 'zen'