Help ons mee met ons onderzoek naar kleding in paardensportwereld. Als 4e jaars studenten sport en economie aan de Fontys Economische School Tilburg zijn wij bezig met ons allerlaatste onderzoek.
Een onderdeel van het onderzoek is het in kaart brengen van de wensen en behoeften van de eindafnemers van kleding, jullie dus. Om hier een duidelijk beeld van te krijgen, willen wij jullie vriendelijk vragen om een paar vraagjes te beantwoorden. Het duurt hooguit 5 minuten, maar je doet er ons en misschien uiteindelijk jezelf en groot plezier mee.
Hieronder vind je de link. Alle gegevens worden natuurlijk anoniem behandeld en niet vestrekt aan derden. Alvast bedankt voor de moeite,
Mijn meeste paardrijkleding is niet van een bepaald merk. Het is gewone kleding, niet speciaal bedoeld voor paardensport. Ik denk dat dat voor heel veel mensen geldt, op de paardrijbroek na.
Ik mis een beetje de mogelijkheid om dit aan te geven in de enquete.
Verder vraag ik mij af of dingen als rijlaarzen, stalschoenen, wedstrijdkleding, caps en handschoenen ook onder de hier bedoelde kleding vallen.
Heel eerlijk gezegt heb ik niet verder gelezen dan de eerste vraag. Ik wil echt wel een enquete voor iemand invullen. Maar om nou alle merken op te schrijven die ik ken. Nee, dat is mij teveel werk. De vraag komt later ook weer opnieuw terug, alleen dan om aan te vinken. Wellicht kan je dit aanpassen.
Ingevuld, maar zoald Steffie89 zegt, zijn die vragen wel wat dubbelop. Ook zat er bij een van de vragen een foutje wat betreft de aanvink mogelijkheden. Ik geloof de vraag met waar je meestal je rijspullen koopt.