[EG] Striepie Elles, welsh A pony, schimmel van 13 jaar

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

leoensuzanne

[EG] Striepie Elles, welsh A pony, schimmel van 13 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-10 13:19

Ik ben op zoek naar mensen (eigenaren, verzorgers) die onze Welsh A pony Elles nog hebben gekend.

Elles is een schimmel. Ze is nu 13 jaar en heeft een stokmaat van ongeveer 1.20 m. Haar ouders zijn Tenkhoeve's Roberto en Bosveld's Ingen. Wij hebben haar sinds januari van dit jaar.

Ik heb haar gekocht van een jongedame en zij wist ons ook wat te vertellen. We weten dat ze bij een zorgboerderij heeft gestaan en ook heb ik contact met iemand die haar heeft gehad toen ze 8 jaar was.

Elles is wantrouwend naar vreemden, bang van honden, en vindt het niet prettig dat je aan haar oortjes zit. Er is me verteld, dat ze mishandelt is.
Elles staat vaak alleen in de wei, al lijkt ze nu toch steeds vaker de anderen op te zoeken. Ook het krabbelen met een ander paard heb ik haar moeten 'leren'. Dat vond ze eerst niets en ze wist ook niet hoe dat ging, had ik het gevoel.
In haar paspoort staat vermeld dat ze een druipkolletje en een snebje heeft. Achterbeen links is het een witbeen, voor oplopend. Achter is het een witbeen, achter oplopend. Dat is te zien als ze wordt gewassen.

In haar paspoort staat dat ze is geboren in Oploo. Ze heeft in Groesbeek en in Nijmegen gestaan. Ik heb ook familienamen, maar die wil ik niet op internet zetten. Mocht je iets weten of willen weten welke familienaam het zou kunnen zijn, kun je me een pb sturen.

Ik ben op zoek naar informatie over ons dametje. Ik wil graag weten of iemand iets weet hoe ze was of wat er met haar is gebeurd. En mocht je nog foto's van haar hebben, vind ik dat natuurlijk ook erg leuk.

Elles is de pony van mijn bijna 6jarige dochter. Deze is helemaal gek van haar. Ik moet zeggen dat ze steeds meer vertrouwen in ons heeft en het is een schat van een merrie.

Afbeelding

Afbeelding

Olandra

Re: [EG] Striepie Elles, welsh A pony, schimmel van 13 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 16:00

mooi beestje,
heeft ze toevallig een maan oog?

leoensuzanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-10 16:40

Nee, dat heeft ze niet. Elles laat wel vaak (wordt minder) het wit van haar ogen zien, maar ze heeft geen maanoog.

Olandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 17:30

oke dan is he't d'r niet.

beginnende

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 23:50

Hoi
Ik ben de eigenaar geweest van Elles in het verleden. Ik hoor graag van je of je haar nog hebt en hoe het met haar gaat. Ik heb haar door omstandigheden nooit meer terug gezien en wij missen haar nog steeds.

beginnende

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 23:44

Ik vraag me nog steeds af of je deze pony nog hebt en hoe het met haar gaat??!