[PG]:Lucky

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Macholover19

[PG]:Lucky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-10 19:32

Hallo allemaal,

In 2007 , heb een paar maanden op een pony, genaamd Lucky les gehad, dit was altijd op woensdag en we mochten ook poetsen en helpen met de paarden.
Ik had priveles op een holistische manier van Jorien.
Ik heb ook een tijdje samen met een ander meisje les gehad, ik weet niet meer hoe ze heet helaas..
We konden het erg goed met elkaar vinden, en op de allerlaatste dag dat we konden rijden en verzorgen, heb ik haar e-mail gekregen en haar adres, helaas heb ik dat briefje nooit kunnen terugvinden...
Ik weet alleen dat ze zijn verhuisd om buitenritten in de bossne te organiseren, volgens mij ergens in overijssel, of Drenthe..
Ik weet helaas maar heel weinig van de pony en de paarden en verzorgers daar,
Maar hopelijk is er iemand, die Jorien,Lucky, of dat meisje (heeft) (ge)kend, of het misschien zelfs wel is!
Als je ook maar iets denkt te weten, reageer aljeblieft, het lijkt me super om weer in contact te komen.
Ik heb nog wel een heel oud e-mail adres van Jorien, maar waarschijnlijk klopt dat niet meer(ik ga zo een mail sturen)

hier wat foto's:
Afbeelding
Afbeelding

San87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 01:00

Macholover19

Re: [PG]:Lucky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-10 18:00

ik zal gelijk even kijken,dankjewel voor de link alvast!!

Macholover19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-10 18:03

Ja dat is dr volgens mij!! in het email adres stond Harm, en toen zag ik dat op de site, onwijs bedankt voor de linke, ga ze driect mailen!!

San87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 20:59

Graag gedaan :D

Macholover19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-10 17:22

Helaas heb ik weinig aan de link...ik dacht serieus dat het die jorien was, en dat klopt ook maar de site werkt niet meer volgens mij.Ik had naar dat oude emailadres van jorien gemaild en naar die van hun stal, maar ik krijg niet terug, in het gastenboek staen allemala rare berichtjes in vreemde taal van mensen uit New-York enzo, en er is al een eeuw niemand meer op die site geweest volgens mij.Wel heb ik misscien de e-mail van datmeisje gevonden(tenminste als dat haar is en het na 3 jr nog klopt) Ik snap er niets van, ik durf niet zomaar te bellen, wie weet bestaat die stal niet meer en kirjg ik een rare gast aan de telefoon of iets.Ik denk dat die stal niet meer bestaat ofzo, balen zeg!!ik had er zo opgehoopt... Dus... als iemand iets wete van die site, de stal ,lucky of Jorien, alles is welkom!!

Macholover19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-10 13:32

ze hebben gereageerd, dus slotje graag!:D

San87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 21:55

Dat is fijn!
Heb je een leuke reactie gehad?

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 21:58

Ben benieuwd, heb je haar toch gevonden :) ?

Macholover19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-10 22:04

Ja ik dacht eerst dat ze niet meer terug zouden reageren, maar uitendelijk toch wel, ze heeft foto's gestuurd en verteld hoe het nu gaat met de paarden en Lucky, het gaat heel goed en ik ga waarschijnlijk binnekort een x kijken:D