Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Joscaa schreef:Ik zou sowieso een goed contract opstellen, dat daar niks bij mis kan lopen. Hoe eerlijk de mensen ook over komen, je komt zo vaak mislopende verhalen tegen.
En niet dat ik deze mensen ken hoor, en ik zeg ook ABSOLUUT niet dat ze niet te vertrouwen zijn. Ik hoop natuurlijk gewoon dat het onwijs leuke, positieve en eerlijke mensen zijn, die heel blij zullen zijn met jouw paardje

kimlucky schreef:hallo daar ben ik dan de enige echte kimberly grinwis
ik vind het verstandig van je dat je me onderzoekt vind het wel een eer.
je kan me op google ook nog vinde op de knhs site. daar sta ik als nederlandskampioen L2 met nikita..
daar lieg ik niet over haha..
helaas klopt het wel dat er ook mensen zijn die niet te vertrouwen zijn en misbruik maken.
ik heb al eerder pony´s zadelmak gemaakt voor iemand en die zette de pony bij mij op stal en vertrouwde alles toe geen contract of niets. gelukkig kan het zo ook nog..
vrouwtje was super blij en tevreden en kon der pony heel goed verkopen.
en dan hebben we jop nog. jop is een gediplomeerd hoefsmid en doet DE paarden bij van baalen.. hij werkt samen de smid frank mol.
nou als jullie nog wat willen weten nu ben ik hier ook op dus vraag maar raak is wat makkelijk als dat gezoek he..
groetjes kimberly
kohtje schreef:Wat ik me nu af vraag waarom zou je het zo doen?
Kimberly waarom koop je niet een pony?
Nobbygaart waarom verkoop je niet?
. Dat kunnen we dan in loop van der tijd onderling misschien best weleens afspreken. Maar we zullen eerst dan eens van beide kanten moeten kijken of het werkt of niet.
Is er geen reactie gekomen meer, want ik dacht dat je juist iemand had gevonden. Jammer en als dit wat is zou het super zijn natuurlijk. En als het niks wordt kan ik nog is hier en daar voor je informeren. Succes ! yrsa_karlijn schreef:Hey, zo kom je mekaar nog is tegenIs er geen reactie gekomen meer, want ik dacht dat je juist iemand had gevonden. Jammer en als dit wat is zou het super zijn natuurlijk. En als het niks wordt kan ik nog is hier en daar voor je informeren. Succes !