Wie kent kimberly grinwis en jop bergsma?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

nobbygaard

Wie kent kimberly grinwis en jop bergsma?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-10 10:38

Allereerst als jullie; kimberly en job dit zelf lezen, dan is dit niet om vervelend voor jullie te doen. Maar ik wil gewoon even een zekerheidje hebben voor ik definitief een beslissing wil nemen.

Ik heb namelijk op hun advertentie van: http://diensten.marktplaats.nl/dieren-p ... kleen.html gereageerd om mijn oudste fjord hiervoor ter beschikking te stellen.
Alleen wil ik dus zeker ervan zijn dat ze in de paardenwereld bekent zijn zodat ik straks niet mijn neus stoot. Het makkelijkste is dan natuurlijk om hier navraag te doen omdat de paardenwereld klein is en iedereen bijna elkaar wel kent.
Zo kan ik straks misschien alleen maar heel makkelijk mijn paardje bij hun achterlaten en er een goed gevoel bij hebben.

troi

Re: Wie kent kimberly grinwis en jop bergsma?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 10:40

Heel verstandig! Ik hoop voor je dat je veel reacties krijgt, en dan hopelijk positief natuurlijk.

ukoldaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 14:07

Ik dacht ik google even voor je, maar verder dan de adv in je link kwam ik ook niet..

nobbygaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-10 14:34

ukoldaatje schreef:
Ik dacht ik google even voor je, maar verder dan de adv in je link kwam ik ook niet..

Had het ook al via google geprobeerd, maar daar kom ik ook niet ver mee.

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 14:59

Ik zou sowieso een goed contract opstellen, dat daar niks bij mis kan lopen. Hoe eerlijk de mensen ook over komen, je komt zo vaak mislopende verhalen tegen.

En niet dat ik deze mensen ken hoor, en ik zeg ook ABSOLUUT niet dat ze niet te vertrouwen zijn. Ik hoop natuurlijk gewoon dat het onwijs leuke, positieve en eerlijke mensen zijn, die heel blij zullen zijn met jouw paardje :j

nobbygaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-10 15:10

Joscaa schreef:
Ik zou sowieso een goed contract opstellen, dat daar niks bij mis kan lopen. Hoe eerlijk de mensen ook over komen, je komt zo vaak mislopende verhalen tegen.

En niet dat ik deze mensen ken hoor, en ik zeg ook ABSOLUUT niet dat ze niet te vertrouwen zijn. Ik hoop natuurlijk gewoon dat het onwijs leuke, positieve en eerlijke mensen zijn, die heel blij zullen zijn met jouw paardje :j

Ik heb al met ze afgesproken dat ik een contract krijg waarin staat dat ze van mij blijft mocht het doorgaan. En ik wil ook eerst zelf even gaan kijken waar ze komt te staan. Maar ik hoop dat ik hier ook mensen aantref die hun kennen en die dus ook kunnen vertellen dat het gewoon aardige en betrouwbare mensen zijn.

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 15:14

Via google en hyves kan je op haar hyve en netlog kijken.. Misschien haalt het iets uit?

Verstandig dat je dit doet op deze manier.. Beter het zekere voor het onzekere nemen..

Ook zou ik een (paar) keer kennis maken bij jou / paard zodat jij er ook een goed gevoel bij kan creëren..

cocochanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 15:42

Heb over deze personen niet veel te vertellen want ken ze niet,maar als ze komen te staan op de plek die ik eerst gehuurt heb dan zou ik er nog even goed over nadenken want daar zullen ze niet lang blijven ;)
Je bent er zelf dus nog niet wezen kijken ?

Heb ze zelf overigens ook gemailt om te vragen of dat dezelfde plek is,want dan zou ik er als ik hun was nog even heeeeeel goed over nadenken want daar gaan ze geheit gezeik krijgen!

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 16:09

Ik heb met zoiets in het verleden veel gezeur gehad en zou hiervoor dus niet kiezen.
Bij mij gingen de mensen die mijn pony toen hadden steeds om meer geld zeuren. Terwijl we hele andere afspraken hadden.
Toen ik hem wilde ophalen gingen ze in fel protest. Ze wilde er zelfs een rechtszaak van maken.

Uiteindelijk is de pony bij hun gebleven. Ik heb niets meer betaald en de pony is ook van hun geworden. Buiten dat die mensen heel oneerlijk naar mij waren, zorgden ze wel heel goed voor de paarden.

Toevallig waren het mensen uit dezelfde omgeving. Maar ik zou nooit meer zoiets doen.
Als je de pony niet kunt houden, zou ik voor verkopen gaan.

kimlucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 09:10

hallo daar ben ik dan de enige echte kimberly grinwis

ik vind het verstandig van je dat je me onderzoekt vind het wel een eer.

je kan me op google ook nog vinde op de knhs site. daar sta ik als nederlandskampioen L2 met nikita..
daar lieg ik niet over haha..

helaas klopt het wel dat er ook mensen zijn die niet te vertrouwen zijn en misbruik maken.
ik heb al eerder pony´s zadelmak gemaakt voor iemand en die zette de pony bij mij op stal en vertrouwde alles toe geen contract of niets. gelukkig kan het zo ook nog..
vrouwtje was super blij en tevreden en kon der pony heel goed verkopen.

en dan hebben we jop nog. jop is een gediplomeerd hoefsmid en doet DE paarden bij van baalen.. hij werkt samen de smid frank mol.

nou als jullie nog wat willen weten nu ben ik hier ook op dus vraag maar raak is wat makkelijk als dat gezoek he..

groetjes kimberly

nobbygaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-10 09:32

Vind het al top dat je hier zelf reageerd , dat betekent voor mij heel veel. Heb af en toe er vaker van gelegen dat ik gereageerd had, maar dat komt nu weer goed :)ddd
kimlucky schreef:
hallo daar ben ik dan de enige echte kimberly grinwis

ik vind het verstandig van je dat je me onderzoekt vind het wel een eer.

je kan me op google ook nog vinde op de knhs site. daar sta ik als nederlandskampioen L2 met nikita..
daar lieg ik niet over haha..

helaas klopt het wel dat er ook mensen zijn die niet te vertrouwen zijn en misbruik maken.
ik heb al eerder pony´s zadelmak gemaakt voor iemand en die zette de pony bij mij op stal en vertrouwde alles toe geen contract of niets. gelukkig kan het zo ook nog..
vrouwtje was super blij en tevreden en kon der pony heel goed verkopen.

en dan hebben we jop nog. jop is een gediplomeerd hoefsmid en doet DE paarden bij van baalen.. hij werkt samen de smid frank mol.

nou als jullie nog wat willen weten nu ben ik hier ook op dus vraag maar raak is wat makkelijk als dat gezoek he..

groetjes kimberly

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 09:39

Wat ik me nu af vraag waarom zou je het zo doen?
Kimberly waarom koop je niet een pony?
Nobbygaart waarom verkoop je niet?

kimlucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 09:41

ik ben bezig een pensionstalling op te zetten. hier gaat heeeel veel geld in zitten. daarnaast heb ik een 4 jarige ruin die ik vorig jaar heb gekocht en dat is mijn spaarpotje daar zit al me geld in dus geld voor een pony is er niet meer en wil ik dus iemand helpen die zijn pony niet kwijt wil maar er even geen tijd voor heeft en dan is dit een perfecte manier

nobbygaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-10 09:58

kohtje schreef:
Wat ik me nu af vraag waarom zou je het zo doen?
Kimberly waarom koop je niet een pony?
Nobbygaart waarom verkoop je niet?

Momenteel krijgt zij gewoon niet de aandacht die ze nodig heeft en betaal ik wel dubbele kosten aan stalgeld omdat ik nog een fjord heb. Ik heb voor haar al meerdere keren advertentie gezet om te verzorgen en daar een kleine financiele bijdrage voor te krijgen. Heb ook al een paar keer iemand gehad, maar uiteindelijk stoppen die toch doordat ik echt iemand voor 7 dagen in de week vraag en dat te veel is.
Ik zit er wel over na te denken om haar weg te doen, maar dan wil ik haar weg geven aan iemand waarvan ik zeker weet dat ik diegenen kan vertrouwen en dat ze er goed voor zijn, omdat ik haar dus eigenlijk niet kwijt wil maar het nu oneerlijk tegenover het paard is om het te houden. Dit zou dus voor mij de ideale oplossing zijn omdat de pony dan eindelijk weer eens de aandacht en beweging krijgt die ze nodig heeft en ze toch van mij blijft. En wie weet geef ik nobby wel aan hun als het blijkt dat het tussen ons klikt en nobby het naar haar zin heeft ;) . Dat kunnen we dan in loop van der tijd onderling misschien best weleens afspreken. Maar we zullen eerst dan eens van beide kanten moeten kijken of het werkt of niet.

yrsa_karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 20:32

Hey, zo kom je mekaar nog is tegen :) Is er geen reactie gekomen meer, want ik dacht dat je juist iemand had gevonden. Jammer en als dit wat is zou het super zijn natuurlijk. En als het niks wordt kan ik nog is hier en daar voor je informeren. Succes !

nobbygaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-10 21:30

yrsa_karlijn schreef:
Hey, zo kom je mekaar nog is tegen :) Is er geen reactie gekomen meer, want ik dacht dat je juist iemand had gevonden. Jammer en als dit wat is zou het super zijn natuurlijk. En als het niks wordt kan ik nog is hier en daar voor je informeren. Succes !

Ik heb tot 2x toe iemand gehad, maar die haakte af vanwege de tijd. En ik word het zoeken dus een beetje beu. Hopelijk is dit iets.

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 21:38

Ik ben een vriendin van Kimberly, ken haar al vanaf de basisschool. Je kunt je pony er met een gerust hart achterlaten, haar paard en ponys worden goed verzorgd en komen niks tekort. :)