Heb ik ook gehad met bepaalde dingetjes. Ben aardig eigenwijs en als ik een paard op een bepaalde manier rijd/longeer heb ik daar een reden voor, kan altijd wel uitleggen waarom ik wat doe. Werkt mijn manier niet lekker en een ander heeft een idee dat op mij wel plausibel overkomt, dan probeer ik t. En heb natuurlijk bepaalde mensen waar ik inmiddels wel zoveel vertrouwen heb dat ik blind doe wat ze zeggen. (waaronder iemand die ook voor jouw baas heeft gereden... en die longeert écht niet aan 1 bitring, haha, da's bijna crimineel bij haar)
Als je paarden voor een ander traint houd je altijd wel een stukje discussie, maar ik ben er ook wel eentje van, als je t zo goed kan, ga je dr lekker zelf op zitten
(en nee, ik kon niet met ál mijn werkgevers uitstekend door 1 deur maar met degenen die er zelf verstand van hadden en eerlijk waren altijd wel
)
Maar sterkte d'r mee, ik ken de man in kwestie, heb jaren terug op dezelfde stal de paarden van zijn oom gereden (was een oude man, is inmiddels overleden) maar het is denk ik geen makkelijke om te overtuigen... Denk dat je er maar gewoon mee moet leren leven, ene oor in, andere oor uit. Sommigen zijn qua karakter nou eenmaal zo.