ik heb spullen besteld... en volgends de track&trace moesten de spullen al binnen zijn? maar heb nog niks ontvangen? Hoe nu verder? Vind het al met al een erg lastige/vervelende zaak zowel voor mezelf,als het BEDRIJF!
Moet ik contact opnemen met het bedrijf? (paardenshop)
Ben benieuwd wat mijn rechten in deze situatie zijn?
Is het niet mogelijk dat ze t bij je buren hebben afgeleverd en jou geen briefje in de bus gedaan hebben? Zou eerst dat eens checken, en dan inderdaad contact opnemen met het bedrijf
ik ben bij twee buren geweest.. en bij beide buren was niks geleverd. Ik neem ook aan als dit wel gebeurd was,Er een briefje in mijn deur had moeten zitten?
Dit heb ik toevallig van de week gehad. Volgens de code en de DHL site was het pakket dinsdag bezorgd. Dus contact opgenomen met de verkoopster die er ook niks van snapte en heeft nagevraagd bij DHL. Ook daar kwam uit dat het bezorgd moest zijn. Uiteindelijk is vrijdagochtend het pakje gewoon bezorgd... snapten wij ook niks van!
leonie1984
Geplaatst: 07-11-10 21:36
Ik heb wel eens gehad dat ze iets hadden afgeleverd, ze hadden het gewoon buiten voor de poort gezet. Iedere voorbijganger had het gewoon mee kunnen nemen. DHL gebeld, die beweerden ook nog dat ik getekend had voor het pakket, terwijl ik dus hele dag weg was geweest. Misschien dat zoiets is gebeurd? Buiten neergezet en iemand het meegenomen?
TNT biedt het eerst 2x aan voordat je het kan afhalen maar dan gooien ze bij de eerste keer eigenlijk al een briefje in de bus dat ze langs zijn geweest. Gezien het feit dat je een Track&Trace nummer hebt gekregen zou je zeggen dat de webwinkel het netjes heeft verstuurd... Misschien is je pakketje bij TNT kwijtgeraakt. Verder denk ik dat ondanks kwijtraken etc. de winkel wel verplicht is te leveren als jij hebt betaald.
babet1991
Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-10 00:22
ja, Ik heb het bedrijf al een mail gestuurd, Denk dat ze morgen wel terug reageren, Ben benieuwd.