Ik wil graag van de winter een extra deken op mn paardje hebben, maar weet niet welke onderdekens het beste blijven liggen en de meeste warmte geven? Wollen deken is geen optie want daar krijgt ie schuurplekken van...... dank alvast
Ik heb er 1 van harry's horse. Die lig heel fijn! Heeft geen kruissingels, alleen een borstsluiting. Maar heeft gaten voor de singels van de bovenste deken. Daardoor blijft het geheel netjes liggen en zit je niet met al die singels te klieren. . Deze komt bij piaffe ruitersport vandaan. De mijne heb ik bij horsepower vandaan waar ie maar liefst 10 euro duurder is
Wij hebben een mooie en kwalitatieve onderdeken in ons assortiment:
Deze warme comfortabele onderdeken kan worden gebruikt met iedere deken met beensingels.
Gemaakt van een 70 Denier Nylon Buitenkant, 180 grams fibervulling en een 70 Denier voering. Het matriaal adememd goed en blijft hierdoor niet vochtig. De Beensingels van de bovendeken gaan door verstevigde uitsparingen en zorgt ervoor dat de onderdeken perfect op z'n plaats blijft. Deze deken heeft een gesloten borst. Gemaakt met het gepatenteerde V-Free Druk vrij systeem waardoor de onderdeken vrij ligt van de schoft.
Ik zoek geen gladde binnenkant want dat heeft mijn winterdeken nu en dat vind ik wel practisch maar niet zo aangenaam voelen voor t paard. Wil graag een lekker warme onderdeken maar die goed blijft liggen, bedankt allemaal voor reacties tot nu toe!!
Attitude
Geplaatst: 13-11-10 14:19
De Harry's Horse die hier al genoemd is. Blijft fijn liggen en is warm.